馃寧Dyrektor Sprzeda偶y i Rozwoju Rynk贸w Mi臋dzynarodowych馃寧
Nowa
Sprzeda偶

馃寧Dyrektor Sprzeda偶y i Rozwoju Rynk贸w Mi臋dzynarodowych馃寧

Rodzaj pracy
Pe艂ny etat
Do艣wiadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiej臋tno艣ci

angielski B2

bran偶a spo偶ywcza

bran偶a FMCG

zarz膮dzanie sprzeda偶膮

account manager

prawo jazdy kat. B

sprzeda偶

Opis stanowiska

Poszukujemy do艣wiadczonego i dynamicznego International Sales Directora, kt贸ry b臋dzie odpowiada膰 za rozw贸j sprzeda偶y na rynkach zagranicznych, budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz realizacj臋 strategii ekspansji marki we wszystkich kana艂ach sprzeda偶y, w tym z kluczowymi sieciami handlowymi w EU. 馃實馃捈


Tw贸j zakres obowi膮zk贸w

  • Aktywne pozyskiwanie klient贸w i rozwijanie wsp贸艂pracy z partnerami handlowymi na rynkach zagranicznych.

  • Zarz膮dzanie relacjami ze strategicznymi sieciami handlowymi na poziomie mi臋dzynarodowym.

  • Wsp贸艂tworzenie i wdra偶anie strategii wej艣cia na nowe rynki oraz strategii sprzeda偶owej. 馃搱

  • Realizacja cel贸w sprzeda偶owych i wspieranie d艂ugofalowego rozwoju marki na rynkach globalnych.

  • Zarz膮dzanie procesem sprzeda偶y: od akwizycji klient贸w, przez negocjacje handlowe, po finalizacj臋 kontrakt贸w. 馃

  • Monitorowanie sytuacji rynkowej: analiza konkurencji, cen detalicznych, trend贸w konsumenckich i nowo艣ci produktowych.

  • Analiza efektywno艣ci sprzeda偶y (P&L, value chain, RTM) i rekomendowanie dzia艂a艅 optymalizacyjnych.

  • 艢cis艂a wsp贸艂praca z Country Managerami oraz zespo艂ami Export i Key Account Manager贸w.

  • Reprezentowanie firmy na mi臋dzynarodowych targach, konferencjach i wydarzeniach bran偶owych. 馃寪馃幆

  • Prowadzenie negocjacji z centralami sieci handlowych.

  • Kompleksowe zarz膮dzanie struktur膮 sprzeda偶y, dystrybucji i portfolio produktowego na rynkach zagranicznych.


Nasze wymagania

  • Minimum 5-letnie do艣wiadczenie w sprzeda偶y w bran偶y FMCG w kanale nowoczesnym (modern trade).

  • Udokumentowane do艣wiadczenie we wsp贸艂pracy z mi臋dzynarodowymi sieciami handlowymi (IKA).

  • Do艣wiadczenie w budowaniu i wdra偶aniu strategii wej艣cia na nowe rynki (go-to-market strategy).

  • Praktyka w pracy z dystrybutorami oraz zarz膮dzaniu rozproszonymi zespo艂ami sprzeda偶owymi.

  • Do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku w strukturach mi臋dzynarodowych.

  • Umiej臋tno艣膰 budowania efektywnej sieci dystrybucji oraz utrzymywania trwa艂ych relacji z partnerami na rynkach zagranicznych. 馃實

  • Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie (znajomo艣膰 innych j臋zyk贸w b臋dzie dodatkowym atutem).

  • Gotowo艣膰 do cz臋stych podr贸偶y s艂u偶bowych (ok. 50% czasu pracy). 鉁堬笍

  • Rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne i sprzeda偶owe: komunikatywno艣膰, negocjacje, nastawienie na wynik, odpowiedzialno艣膰, terminowo艣膰, wysoka kultura osobista.

  • Prawo jazdy kat. B. 馃殫