Brand Manager
Nowa
Marketing

Brand Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

prowadzenie marki

zarządzanie projektami

marketing

Mile widziane

branża FMCG

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków 🎯

  • Opracowywanie i realizacja planów marketingowych oraz planów egzekucji strategii.

  • Zarządzanie budżetem marketingowym jednej z marek Grupy. 💰

  • Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu i realizacji planów wsparcia. 📢

  • Zarządzanie marketingowymi procesami operacyjnymi. ⚙️

  • Zarządzanie kategoriami produktowymi z portfolio jednej z marek Grupy. 📦

  • Współpraca z Działem Handlowym przy realizacji celów sprzedażowych. 🤝

  • Analizowanie wyników realizowanych działań komunikacyjnych. 🔍

  • Analizowanie danych rynkowych. 📊

  • Zarządzania projektami wraz z harmonogramami i budżetami. 📋


Nasze wymagania

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu marki lub grupy marek.

  • Bardzo dobry warsztat marketingowy.

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów.

  • Rozbudowane zdolności analityczne.

  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. 🌐


Mile widziane 🌟

  • Doświadczenie w branży FMCG.


To oferujemy 🎁

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia.

  • Stabilną pracę w nieustannie rozwijającej się i nowoczesnej organizacji.

  • Realizację ambitnych zadań z Zespołem nastawionym na sukces.

  • Wsparcie w rozwoju. 📈

  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy. 😊

  • Pakiet benefitów.


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych 🏃

  • prywatna opieka medyczna 🏥

  • dofinansowanie nauki języków 📚

  • dofinansowanie szkoleń i kursów 🎓

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce 🍎

  • zniżki na firmowe produkty i usługi 🛍️

  • spotkania integracyjne 🎉


Oshee Polska Sp. z o.o. 🌍

OSHEE WORLD to jedna z najbardziej innowacyjnych i dynamicznie rozwijających się firm w branży Food & Beverage w Polsce, lider rynkowy w kilku kategoriach zorientowany na dalsze rozszerzanie swojego portfela komplementarnych marek tworzących silne filary wzrostu firmy w najbliższych latach.