- Budowanie i rozwijanie nowej kategorii akcesoriów wspierających funkcjonalność naszych produktów, wizerunek marki i styl życia klientów OSHEE
- Kreowanie roadmapy produktowej i portfolio w oparciu o dane rynkowe, trendy oraz insighty konsumenckie dla szerokiej kategorii akcesoriów
- Inicjowanie i prowadzenie projektów wdrożeniowych – od pomysłu, przez wybór dostawców, po wdrożenie
- Odpowiadanie za komercjalizację produktów – ustalanie cen, projektowanie opakowań, tworzenie komunikacji, zapewnianie dostępności i wybór kanałów dystrybucji
- Współpraca z działami wewnętrznymi i/lub zewnętrznymi agencjami oraz projektantami: zakupów, eCommerce, marketingu, logistyki, projektowania i jakości
- Monitorowanie wyników kategorii – sprzedaży, marżowości, rotacji – oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
- Wprowadzanie standardów, briefów i procesów dla zespołu wspierającego rozwój akcesoriów
- Minimum 3–5 lat doświadczenia w zarządzaniu rozwojem produktu/kategorii akcesoriów u markowego producenta (FMCG, sport, lifestyle, fashion, home) i/lub w agencji reklamowej
- Biegła obsługa programów Excel i PowerPoint
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+/C1
- Doświadczenie w komercjalizacji produktów, w tym dopasowywaniu ich do różnych kanałów sprzedaży (online i offline)
- Znajomość procesów wdrożeniowych produktów akcesoryjnych – od koncepcji po sprzedaż
- Umiejętność analizy rynku, definiowania pozycjonowania produktu oraz współpracy z projektantami i kupcami
- Myślenie strategiczne połączone ze zdolnością do działania operacyjnego i skutecznej realizacji zadań
- Śledzenie najnowszych trendów konsumenckich i technologicznych
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i gotowość do budowania projektów od podstaw
- Doświadczenie w pracy z dostawcami z EU / Azji
- Zainteresowanie tematami: sustainability, well-being, sport, funkcjonalny design, social media
- Doświadczenie we wdrażaniu produktów D2C / eCommerce
OSHEE WORLD to jedna z najbardziej innowacyjnych i dynamicznie rozwijających się firm w branży Food & Beverage w Polsce, lider rynkowy w kilku kategoriach zorientowany na dalsze rozszerzanie swojego portfela komplementarnych marek tworzących silne filary wzrostu firmy w najbliższych latach.