#OTCFteam to ludzie pełni pasji i zaangażowania. Przed nami wiele wyzwań i ciekawych projektów. Jakie zadania przygotowaliśmy dla przyszłego E-commerce Product Owner ?
- zarządzanie backlogiem i priorytetyzacja zadań w oparciu o cele biznesowe,
- analiza danych, zachowań klientów oraz optymalizacja ścieżki zakupowej,
- współpraca z marketingiem, sprzedażą, IT i obsługą klienta,
- rozwój e-commerce poprzez wdrażanie nowych funkcji i testowanie rozwiązań,
- integracja i automatyzacja procesów na marketplace'ach (Allegro, Zalando, Amazon),
- monitorowanie wskaźników sprzedażowych i efektywności działań.
Brzmi interesująco?
E-commerce Product Owner w naszej drużynie to zawodnik, który:
- posiada min. 2-3 lata doświadczenia jako Product Owner, Business Analyst lub w e-commerce,
- zna Agile/Scrum oraz wie jak zarządzać backlogiem produktu,
- ma doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, Hotjar, Amplitude),
- zna podstawy technologii webowych i integracji systemów (ERP/CRM/PIM),
- umie przeprowadzać A/B testy i interpretować wyniki,
- myśli analitycznie, podejmuje decyzje oparte na danych, jest samodzielny i proaktywny,
- potrafi współpracować z zespołami technologicznymi oraz biznesowymi.
Jeśli dodatkowo znasz systemy CMS dla e-commerce (np. Magento, Shopify, WooCommerce, Salesforce Commerce Cloud) oraz posiadasz Certyfikację PSPO I (Professional Scrum Product Owner) lub inną związaną z Product Managementem - rewelacja, Ciebie właśnie szukamy!
Dodatkowa informacja: mamy biuro w Krakowie oraz Warszawie - w przypadku tej rekrutacji poszukujemy kandydatów z woj. mazowieckiego.
Jeśli powyższe stwierdzenia do Ciebie pasują, to wygląda na to, że jesteś brakującym zawodnikiem naszej drużyny!
Nie czekaj! #JOINOTCFTeam!