Manager Sklepu Under Armour Galeria Echo

Sprzedaż

Manager Sklepu Under Armour Galeria Echo

Sprzedaż
Świętokrzyska 20, Kielce

OTCF S.A.

Pełny etat
B2B
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Dołącz do drużyny Under Armour, która działa z pasją, wytrwałością i sportowym zacięciem. Jesteśmy częścią #OTCFteam, gdzie wspólnym DNA są różne pasje i sport. Kręci nas moda oraz technologie sportowe, które wykorzystujemy w naszych ubraniach. Napędza nas energia, którą wkładamy w każdy projekt – od pomysłu po realizację.

Jeśli chcesz działać z najlepszymi – Aplikuj!


Stawiamy na ludzi pełnych pasji i zaangażowania. Przed nami wiele wyzwań i ekscytujących projektów – a teraz szukamy lidera/liderki drużyny: Managera Sklepu Under Armour, który/a poprowadzi swój zespół do zwycięstwa na sklepowym boisku pełnym sprzedażowych wyzwań.

Co to za wyzwania?

  • zarządzanie zespołem (prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowych i produktowych, motywowanie zespołu)

  • zarządzanie sprzedażą (monitorowanie wyników sprzedaży i podejmowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży, analiza konkurencji)

  • aktywna obsługa klienta zgodna ze standardami marki

  • zarządzanie VM sklepu zgodnie ze standardem marki

  • zarządzanie operacyjne (planowanie zadań zespołu, grafiku pracy, zarządzanie budżetem).

Lubisz, gdy poprzeczka jest wysoko? My też – i właśnie tam zaczynamy grę.


Sprawdźmy, czy mierzysz wysoko – tak jak my:

  • masz wysoko rozwinięte umiejętności liderskie i chęć do pracy z zespołem,

  • posiadasz wysokie umiejętności sprzedażowe i gotowość do pracy z klientem,

  • działasz zdecydowanie i jesteś mocno zorientowany/a na cel,

  • wnosisz entuzjazm, pozytywne nastawienie i otwartość na zmiany,

  • jesteś komunikatywny/a, kreatywny/a i proaktywny/a,

  • potrafisz pracować ze wskaźnikami sprzedaży i analizować wyniki,

  • jesteś gotowy/a do prowadzenia własnej działalności gospodarczej (warunek konieczny).

Mile widziane:

  • komunikacja w języku angielskim umożliwiająca swobodną współpracę.

Jeśli te cechy to Twoje naturalne środowisko – aplikuj śmiało i pokaż, że mierzysz wysoko.

 

Oferujemy:

  • autonomia i niezależność – dajemy Ci swobodę w działaniu,

  • możliwość bycia częścią #OTCFteam i wspólnego tworzenia największej polskiej sportowej firmy odzieżowej o międzynarodowym zasięgu,

  • liderski program rozwojowy, który obejmuje szkolenia i mentoring, aby wspierać Twój rozwój jako lidera,

  • możliwości rozwoju i awansu w sieci sprzedaży oraz centrali,

  • możliwość udziału w projektach realizowanych we współpracy z centralą,

  • dostęp do platformy e-learningowej, umożliwiającej ciągłe doskonalenie umiejętności,

  • 40% zniżki na zakupy w sklepach 4F oraz w sklepach Under Armour,

  • świąteczne kupony rabatowe,

  • karta Multisport, która zapewnia dostęp do szerokiej gamy obiektów sportowych,

  • platforma Mindgram, oferująca wsparcie psychologiczne i rozwój osobisty,

  • sportowy dress code, abyś czuł/a się komfortowo i profesjonalnie.


Wymagane umiejętności

VM

B2B

rekrutacja

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

KPI

Retail

sprzedaż

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 11.12.2025

O firmie

OTCF S.A.

Jesteśmy zgraną drużyną, z pasją do sportu i mody. Jesteśmy jak nasze kolekcje - pełni energii i innowacji. Działamy jak sportowcy - wytrwale i z determinacją dążymy do celu. Z olimpijskim zaparciem i zaangażowaniem pode...

Zobacz profil firmy

Manager Sklepu Under Armour Galeria Echo

Podsumowanie oferty

Manager Sklepu Under Armour Galeria Echo

Świętokrzyska 20, Kielce
OTCF S.A.
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest OTCF S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Saska 25C (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądani... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.