Szukamy osoby, która z pasją i wyczuciem estetyki poprowadzi wyjątkowe kolekcje specjalne dla marki 4F realizowane we współpracy z artystami, markami i podmiotami zewnętrznymi. To rola łącząca zarządzanie projektami, kreację i partnerstwa strategiczne.
Twoim zadaniem będzie kompleksowe zarządzanie kolekcjami specjalnymi – od koordynacji wyboru partnerów/ tematów , przez ustalenie koncepcji, ustalenie kalendarza prac aż po finalną realizację.
Zakres obowiązków:
Inicjowanie i prowadzenie projektów specjalnych (współpraca z artystami, agencjami licencyjnymi, partnerami strategicznymi, ambasadorami marki)
Wybór partnerów do współpracy oraz negocjowanie warunków,
Koordynacja umów
Tworzenie harmonogramów i nadzór nad ich realizacją
Koordynacja pracy projektu, współpraca z grafikami, kupcami, projektantami oraz innymi członkami zespołu
Nadzór nad procesem produkcji kolekcji – od koncepcji po finalne otrzymanie produktu
Współpraca z działem marketingu i komunikacji przy promocji kolekcji, szczególnie w zakresie kreacji storytellingu wokół każdej kolekcji
Monitorowanie budżetu i raportowanie postępów projektu
Monitorowanie trendów i benchmarków rynkowych( sport, moda, kultura, lifestylowe trendy)
Budowanie wartościowych realacji
Brzmi interesująco?
Special Projects Coordinator w naszej drużynie to zawodnik, który posiada:
Doświadczenie w zarządzaniu projektami, szczególnie modowymi, artystycznymi lub lifestyle’owymi
Dobre poczucie estetyki i znajomość trendów
Umiejętność prowadzenia projektów end-to-end (planowanie, egzekucja, komunikacja
Umiejętność koordynacji projektów w strukturze macierzowe
Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
Doskonała organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność
Kilkuletnie doświadczenie w branży odzieżowej w obszarze produkcyjnym, przygotowywania kolekcji
Znajomość procesów produkcji odzieży – od projektowania po realizacji
Postawa biznesowa oraz umiejętność elastycznego dostosowania stylu pracy i komunikacji do różnych partnerów – od artystów po rozpoznawalne brandy i firmy z sektora kreatywnego – z uwzględnieniem ich potrzeb, oczekiwań i specyfiki współpracy
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane doświadczenie w pracy z artystami, markami lub w sektorze kreatywnym
Doświadczenie w zarządzaniu projektami, szczególnie modowymi, artystycznymi lub lifestyle’owymi
Dobre poczucie estetyki i znajomość trendów
Umiejętność prowadzenia projektów end-to-end (planowanie, egzekucja, komunikacja)
Umiejętność koordynacji projektów w strukturze macierzowej
Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
Doskonała organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność
Kilkuletnie doświadczenie w branży odzieżowej w obszarze produkcyjnym, przygotowywania kolekcji
Znajomość procesów produkcji odzieży – od projektowania po realizację
Postawa biznesowa oraz umiejętność elastycznego dostosowania stylu pracy i komunikacji do różnych partnerów – od artystów po rozpoznawalne brandy i firmy z sektora kreatywnego – z uwzględnieniem ich potrzeb, oczekiwań i specyfiki współpracy.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane doświadczenie w pracy z artystami, markami lub w sektorze kreatywnym
Oferujemy:
dofinansowanie do zajęć sportowych,
prywatną opiekę medyczną,
dostęp do platformy wellbeingowej Mindgram,
dostęp do platformy rozwojowej HCMDeck,
dofinansowanie do kursów i szkoleń,
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
imprezy integracyjne,
siłownie blisko biura,
treningi biegowe,
zniżki na produkty 4F, Outhorn, Under Armour, Sports Style Story,
Nie czekaj! #JOINOTCFTeam!
Rekomendowane oferty