Do Twoich obowiązków należeć będzie między innymi:
· Zarządzanie dostawcami montażowymi (rejestracja, kompletowanie dokumentów) i przygotowanie dokumentacji montażowej,
· Rejestracja, dystrybucja, korekty, zakładanie nowych Klientów,
· Dystrybucja pism, kart gwarancyjnych, umów z podwykonawcami,
· Raportowanie dot. Podwykonawców dla działu finansów,
· Przygotowywanie wniosków premiowych,
· Kontakt z podwykonawcami, aktualizacja bazy podwykonawców, dystrybucja biuletynów BHP do podwykonawców,
· Korygowanie budżetów na kontraktach, analizy kosztowe projektów i kosztów podwykonawców,
· Koordynowanie procesem zamawiania ubrań, środków higieny, materiałów biurowych, narzędzi,
· Przygotowywanie raportów i zestawień na podstawie danych źródłowych,
· Wystawianie kart BDO,
· Opis faktur kosztowych w wewnętrznym systemie,
· Wprowadzanie, weryfikowanie danych w wewnętrznych systemach firmy,
· Przygotowywanie dokumentacji do kontraktów we współpracy z kierownikami.
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli posiadasz:
· Doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku (min. 2 lata),
· Świetną znajomość programu Excel (tabele przestawne, zaawansowane formuły),
· Samodzielność i umiejętność doprowadzania zadań do końca w określonych terminach,
Co możemy Ci zaproponować?
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez zewnętrzną agencję HRO na czas zastępstwa (ok 2 lata),
· Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
· Możliwość pracy hybrydowej (2 dni z domu, 3 dni z biura) lub do ustalenia :)
· Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, karta przedpłacona na święta),
· Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
· Przyjazną atmosferę pracy,
· Współpracę z zaangażowanym zespołem profesjonalistów w nastawionej na sukces firmie.
Rekomendowane oferty