Konsultant Call Center
Staniewicka 14a, Warszawa
Outloop sp. z o.o.
Opis
Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w sektorze finansowym. Zajmujemy się organizowaniem optymalizacji finansowej dla klientów będących w trudnych sytuacjach finansowych. Dbamy o wysoką jakość obsługi oraz satysfakcję naszych klientów. Szukamy pracownika na stanowisko Konsultanta Call Center, którego głównym zadaniem będzie kontakt telefoniczny z klientami, którzy się do nas zgłaszają.
Zakres obowiązków:
obsługa połączeń wychodzących i przychodzących do klientów, którzy zgłosili taką potrzebę
udzielanie podstawowych informacji na temat warunków kredytowych i procesu
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM
współpraca z innymi działami firmy
identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów
raportowanie wyników
budowanie pozytywnego wizerunku firmy
realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
Wymagania:
wykształcenie min. średnie
chęć pracy, nauki i rozwoju w branży finansowej
umiejętność prowadzenia rozmowy językiem korzyści
wysoka kultura osobista, komunikatywność i zaangażowanie
umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
samodzielność i dyscyplina
dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office
mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub branży finansowej/bankowej
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie finansowej
profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
przejrzysty system wynagrodzeń ( podstawa + prowizja)
narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon)
możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
Konsultant Call Center
Konsultant Call Center
Staniewicka 14a, Warszawa
Outloop sp. z o.o.