Łucka 15, Warszawa
P&P Solutions Sp. z o.o.
Masz doświadczenie w pracy administracyjnej i lubisz organizować oraz monitorować zadania operacyjne? Chcesz się rozwijać w dynamicznie zmieniającym się środowisku usług chmurowych? Jesteś osobą zorganizowaną, która zwraca uwagę na szczegóły i potrafi efektywnie koordynować różne procesy? Jeśli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!
Wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe oraz świadcząc usługi outsourcingowe i rekrutacyjne dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się start-up’ami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni niemal we wszystkich sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.
Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Operations współpracuje ściśle z Zarządem spółki, jest zaangażowany w rozwijanie usług, opracowywanie procesów i kształtowanie USP, wyznaczanie celów, ale bierze również udział w planowaniu i współtworzeniu strategii organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.
Jako Operations Specialist będziesz wspierać cyfrową transformację poprzez zarządzanie procesami operacyjnymi związanymi z rozliczeniami, administracją oraz obsługą dokumentacji w ramach projektów chmurowych. Twoje zadania będą obejmować m.in. składanie i monitorowanie wniosków do Microsoft (CPOR, Coop, Incentives), kontrolę poprawności rozliczeń, a także współpracę z innymi działami w zakresie gromadzenia dokumentów. Jeśli masz doświadczenie w administracji lub obsłudze procesów, lubisz pracować z dokumentami i analizować dane, a do tego chcesz rozwijać się w szybko rosnącym obszarze usług chmurowych – zapraszamy do aplikowania!
Obowiązki:
Zarządzanie i monitorowanie procesów finansowych oraz administracyjnych związanych z rozliczeniami i dokumentacją.
Wystawianie i ewidencjonowanie faktur sprzedażowych i kosztowych oraz weryfikacja ich poprawności (kwoty, rabaty, zgodność z realizacją usług).
Weryfikacja i ewidencjonowanie danych dotyczących rozliczeń z Microsoft.
Koordynacja przygotowywania i składania wniosków (Claims), bieżące monitorowanie ich realizacji oraz kontrola poprawności danych w systemach Microsoft Partner Center.
Zarządzanie bieżącą korespondencją (przychodzącą i wychodzącą) dotyczącą usług chmurowych.
Organizowanie i gromadzenie dokumentacji operacyjnej oraz współpraca z innymi działami w celu skutecznej realizacji projektów.
Archiwizacja dokumentów w formie papierowej i cyfrowej oraz dbanie o zgodność dokumentacji ze standardami obowiązującymi w firmie.
Wymagania:
Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej, administracyjnej lub w obszarze obsługi procesów.
Umiejętność zarządzania i koordynacji procesów w ramach organizacji.
Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne.
Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły.
Zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność efektywnej współpracy z różnymi działami w firmie.
Biegła obsługa komputera i programów biurowych, w tym pakietu MS Office.
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w ramach powierzonych zadań.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.
Stabilne zatrudnienie i przejrzyste warunki współpracy.
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realną możliwość rozwoju w firmie.
Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (solidna podstawa i system premiowy bez ograniczeń).
Wyjścia integracyjne.
Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.
Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia w naszym warszawskim biurze 😊
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy telefonicznej/online i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.
Czekamy na Twoją aplikację!