IT Business Development Manager
Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie
Jesteś osobą otwartą, która lubi kontakt z ludźmi? Odnajdujesz się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym? Lubisz osiągać mierzalne wyniki i mieć wpływ na wysokość swojej premii? Chcesz pracować w modelu premiowym bez handicap’ów? Chcesz w niedalekiej przyszłości zostać współtwórcą sukcesu firmy i jej udziałowcem?
Jeżeli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas! Świadczymy usługi outsourcingowe i rekrutacyjne oraz wspieramy transformację cyfrową (poprzez m.in. wdrożenia usług chmurowych) dla klientów na całym świecie, zarówno dla szybko rozwijających się start-up’ów, największych software house’ów w Polsce, dużych firm produktowych, jak również wielu największych globalnych korporacji. Jesteśmy obecni niemal we wszystkich sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.
Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, więc przekrój i możliwości na zdobycie doświadczenia są naprawdę duże.
Opierając się na szerokim doświadczeniu i elastycznym podejściu do potrzeb Klienta budujemy swój wizerunek skutecznego doradcy i atrakcyjnego pracodawcy.
W ramach planów rozbudowy struktur firmy, planujemy do końca 2023 roku poszerzyć zespół specjalistów do 200 osób, zarówno na potrzeby projektów wewnętrznych jak i zewnętrznych, w dwóch głównych obszarach działalności spółki, tj. outsourcing’u i rozwiązaniach chmurowych.
W związku z tym, zdecydowaliśmy się rozdzielić obowiązki związane z szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży, na dwa osobne stanowiska dedykowane dla każdego z obszarów biznesowych – Business Development Managera skupionego na usługach outsourcing’u i rekrutacji (new business i account management) oraz Account Managera skupionego na obsłudze obecnych klientów w ramach oferowanych rozwiązań chmurowych.
Cały zespół Business Development współpracuje ściśle z Zarządem spółki, jest zaangażowany w rozwijanie usług, opracowywanie procesów i kształtowanie USP, wyznaczanie celów, ale bierze również udział w planowaniu i współtworzeniu strategii organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden Team, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych przez siebie założeń. Wierzymy, że teamwork i wspólne działanie są podstawą do osiągania najlepszych rezultatów.
Jakie mamy dla Ciebie zadania?
- Planowanie i realizacja działań sprzedażowych poprzez utrzymanie i rozwój relacji handlowych z obecnymi Klientami - tylko Twoja pomysłowość jest tutaj granicą.
- Kontakt z tzw. warm leads, czyli Klientami i Partnerami, którzy mieli już kontakt
- z P&P Solutions, ale z różnych powodów nie zadecydowali się jeszcze na współpracę.
- Poszukiwanie nowych Klientów i Partnerów na terenie Polski oraz na arenie międzynarodowej, nawiązywanie nowych relacji biznesowych, aktywna praca na telefonie - bez obaw, to nie jest call center.
- Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży (badanie potrzeb, przygotowanie oferty, prezentacje, spotkania biznesowe, negocjacje, nadzór nad realizacją zamówień) - postaw się w roli Klienta i dobierz usługę do jego oczekiwań.
- Social selling - budowanie marki i relacji za pomocą social media.
- Przygotowanie ofert w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.
- Współtworzenie strategii sprzedaży dla wybranej grupy Klientów.
- Realizacja planu sprzedaży w ramach danej linii biznesowej P&P Solutions.
- Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych, konferencjach, meet-up’ach.
Metryki jakie będą dla Ciebie istotne:
- Ilość pozyskanych nowych aktywnych Klientów.
- Ilość i wartość pozyskanych nowych kontraktów.
- Skuteczność konwersji prospect - lead - aktywny Klient.
- …i inne pomniejsze cele operacyjne (które traktujemy bardziej jako drogowskaz właściwych działań, a nie wyznacznik skuteczności).
Perfect match:
- Posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, idealnie w sektorze usług IT.
- Lekko i łatwo przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
- Prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacje z Business Owner’ami są dla Ciebie codziennością.
- Swobodnie poruszasz się w świecie social mediów i ciągła obecność w tych kanałach jest dla Ciebie standardem.
- Profesjonalne przygotowywanie ofert handlowych to dla Ciebie pestka.
- Lubisz rozwój a wysokie zarobki są dla Ciebie motywacją.
- Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania.
- Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
- Znasz dobrze język angielski.
- Lubisz wyzwania i nie boisz się wychodzić poza sferę swojego komfortu.
- Masz dystans do siebie i poczucie humoru.
- Jesteś samodzielna/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem i organizacją pracy.
Co Ci oferujemy?
- Solidną podstawę i system premiowy bez ograniczeń (brak „szklanego sufitu”).
- Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
- Realną możliwość rozwoju w firmie, włącznie z wejściem w strukturę właścicielską.
- Wyjścia integracyjne.
- Konferencje i szkolenia.
- Pakiet benefitów (system kafeteryjny, karty Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover).
- Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia w naszym warszawskim biurze 😊
Jak wygląda nasz proces?
Nasz proces składa się z dwóch etapów:
- Rozmowa online
- Spotkanie w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.