Office Manager
Nowa
Praca biurowa

Office Manager

Białystok
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

organizacja

samodzielność

Mile widziane

negocjowanie warunków z dostawcami

zarządzanie budżetem

Opis stanowiska

offer-banner

P&Q – Zasilamy przyszłość. Z pasją i jakością.

W szybko zmieniającym się świecie chcemy być kołem napędowym zielonej transformacji – zarówno w energetyce, jak i w podejściu do pracy.Od lat działamy jako lider i partner biznesowy, łącząc ekspercką wiedzę techniczną z odpowiedzialnością wobec klientów, pracowników i środowiska. Projektujemy i realizujemy farmy wiatrowe, fotowoltaiczne oraz systemy magazynowania energii – w Polsce i za granicą. Stawiamy na długofalową współpracę opartą na lojalności, zaufaniu, skuteczności i wysokiej jakości wykonania. 

Ale najważniejszy jest zespół – to ludzie są naszą prawdziwą mocą. Szukamy osób, które chcą pracować w branży, która naprawdę ma znaczenie.

Razem idziemy do przodu, z pasją i energią.


Opis stanowiska:

Do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera, która będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy biura oraz wsparcie operacyjne. Szukamy osoby energicznej, dobrze zorganizowanej i samodzielnej, która ceni sobie wysokie standardy pracy i dbałość o szczegóły.


Zakres obowiązków:

  • Planowanie i koordynowanie pracy biura

  • Zaopatrywanie biur technicznych na terenie Polski w niezbędny sprzęt i wyposażenie

  • Dbanie o estetykę przestrzeni biurowych

  • Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań integracyjnych

  • Zakupy biurowe z uwzględnieniem optymalizacji kosztów

  • Koordynowanie napraw, przeglądów technicznych i serwisowania urządzeń biurowych

  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i ich archiwizacją

  • Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej

  • Monitorowanie wdrażania i przestrzegania organizacyjnych standardów w biurach technicznych

  • Prowadzenie i aktualizacja danych dotyczących ruchu osobowego w organizacji

  • Współpraca z dostawcami usług i negocjowanie warunków współpracy

  • Udział w projektach wewnętrznych związanych z rozwojem infrastruktury biurowej


Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne

  • Samodzielność, odpowiedzialność i proaktywne podejście do powierzonych zadań

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Znajomość narzędzi biurowych (MS Office, Excel, Teams, itp.)


Mile widziane

  • Umiejętność zarządzania budżetem i negocjowania warunków z dostawcami


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się organizacji

  • Możliwość realnego wpływu na organizację pracy i standardy funkcjonowania biura

  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu

  • Pakiet benefitów pozapłacowych - opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie