Sprzedawca Doradca klienta - Gdańsk - Designer Outlet
Nowa
Praca w sklepie

Sprzedawca Doradca klienta - Gdańsk - Designer Outlet

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Pako Lorente to polska marka modowa, która od ponad 18 lat wyznacza standardy w eleganckiej i nowoczesnej modzie męskiej. Tworzymy środowisko pracy, w którym cenimy kreatywność, zaangażowanie i chęć rozwoju. Nasz zespół to ludzie z pasją, którzy wspólnie realizują ambitne cele i kształtują branżę mody męskiej.


Dołączając do nas, zyskujesz możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej, ale wciąż rozwijającej się firmie. Oferujemy inspirujące projekty, współpracę z doświadczonym zespołem oraz realny wpływ na sukces marki. W Pako Lorente stawiamy na takie wartości jak: ambicja, pasja, poczucie współodpowiedzialności i kreatywność.


Dołącz do nas i wspólnie twórzmy markę, która inspiruje i buduje pewność siebie wśród tysięcy klientów.


Opis stanowiska:

  • Umowa: umowa o pracę, pełen etat
  • Godziny pracy: praca w godzinach otwarcia salonu, grafik planowany na miesiąc, zmiany 10-11h od poniedziałku - soboty i wybranie niedziele handlowe


Twoje zadania:

  • Obsługa klienta na wszystkich etapach sprzedaży - od momentu pierwszej rozmowy i zbadania potrzeb po finalizację sprzedaży.
  • Znajomość i realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
  • Dbanie o estetykę salonu - porządek, czystość, odpowiednie oznaczenie towaru, ułożenie i ekspozycję produktów.
  • Obsługa dostaw w salonie. Przygotowanie asortymentu do sprzedaży.
  • Dokonywanie i obsługa zamówień.
  • Aktualizowanie swojej wiedzy o obowiązujących promocjach, nowościach i produktach poprzez platformę pracowniczą Pako Lorente Academy.
  • Około 80-90% Twojej pracy to bezpośrednia obsługa klienta. Pozostałą część zajmują zadania związane z techniczną pracą salonu i jego atrakcyjnością dla klientów


Wymagania:

Kogo poszukujemy:

  • Poszukujemy osoby, która posiada wysokie kompetencje komunikacyjne - jest otwarta, uśmiechnięta, energiczna. Potrafi budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
  • Jest zorientowana na klienta - potrafi nawiązać z nim rozmowę, zbadać i odpowiadać na jego potrzeby czy obiekcje, jest empatyczna.
  • Jest pracowita, nastawiona na osiąganie bardzo dobrych wyników sprzedażowych - dajemy w tym wsparcie jednak oczekujemy zaangażowania w realizację wyznaczanych celów.
  • Chce się uczyć i zwiększać swoje kompetencje niezbędne w codziennej pracy.
  • Mile widziane - komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy w sprzedaży. 
  • Ogromnym atutem będzie Twoje zainteresowanie i znajomość mody męskiej. 


Oferujemy:

Nasza oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • System wynagradzania oparty o podstawę oraz premię uzależnioną od sprzedaży (pomożemy Ci przygotować się do Tej roli tak, by Twoja praca dawała Ci satysfakcjonujące wynagrodzenie).
  • Zniżki na firmowe produkty.
  • Dostęp do platformy do nauki języków obcych, z którą będziesz mieć okazję trenować aż 4 języki obce!
  • Kartę Multisport.
  • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe - dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Uporządkowany program wdrożenia do pracy - tak, abyś mógł poznać nas, swoje stanowisko i pracę oraz szybko odnaleźć się w nowej roli.
  • Materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące produktów, marki, procesu obsługi klienta - dostępne dla Ciebie poprzez naszą platformę szkoleniową i wiedzę mentorów.
  • Możliwość awansu w ramach struktur Pako Lorente - wraz ze wzrostem Twoich kompetencji i doświadczenia.
  • Elastyczny czas pracy oparty standardowo o 10-12h zmiany (pracujemy przeciętnie 3-4 dni w tygodniu, grafik planujemy z góry na cały miesiąc, pracujemy od poniedziałku do soboty i w wybrane niedziele handlowe).
  • Zespół pełen pasji do mody, do klientów i do tego, czym zajmuje się na co dzień - poznaj nas bliżej podczas rekrutacji!

Rekomendowane oferty

Kierownik Sklepu

Nowa
Estee Lauder Poland Sp. z o.o.
Warszawa
zarządzanie zespołem
zarządzanie sklepem
obsługa klienta
Nowa