MANAGER SALES & MARKETING PAŁAC ROZALIN
- Stworzenie zarysu strategi / działań na rok z góry
- Współpraca z agencją zewnętrzną na start / Jungle Solutions / Planowana współpraca na okres luty i marzec by poukładać pewne kwestie
- Definiowanie grup docelowych oraz dopasowanie działań promocyjnych do ich potrzeb oraz kontynuacja wspólnie ustalonej strategii
- Bieżąca obsługa kanałów social media / analiza wyników / tworzenie treści marketingowych (copywriting, sesje zdjęciowe, materiały wideo).
- Instagram (Pałac Rozalin / Restauracja Oficyna)
- Garden Café & Cukiernia & Parkowa Sypialnia - ?
- Facebook (Pałac Rozalin / Restauracja Oficyna)
- Linked in / Pałacu Rozalin + doradztwo w moim osobistym idąc celem stworzenia silniejszej marki osobistej reprezentującej obiekt o podniesienie mocy marketingowej obiektu
- Addwords
- Pozycjonowanie Strony Internetowej i SEO
- Współpraca z mediami / potencjalnymi partnerami
Analiza i raportowanie:
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych za pomocą narzędzi analitycznych (Google Analytics, Meta Ads Manager, itp.).
- Przygotowanie raportów i rekomendacji na podstawie analizy wyników.
Budowanie relacji z partnerami:
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z weddingplannerami / dostawcami firm ślubnych oraz eventowych etc.
- Pozycjonowanie i promowanie obiektu pod kątem różnych grup docelowych: biznes, Przyjęcia weselne, Przyjęcia prywatne i rodzinne, Inne wydarzenia jak sesje zdjęciowe / plany filmowe etc.
- Tworzenie od podstaw poprzez koordynację wydarzeń wewnętrznych obiektu. Wydarzenia mają funkcję marketingową integrującą grupę odbiorców, jak również sprzedażową przynoszącą przychód
- Aktywna sprzedaż: Przygotowywanie ofert szczególnie dla klientów indywidualnych dostosowanych do wspólnie ustalonego kalendarza wydarzeń oraz aktywna jego sprzedaż i promowanie
- Prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie umów na organizację mniejszych wydarzeń.
- Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz aktywne pozyskiwanie klientów.
- Obsługa klienta: Bezpośredni kontakt z klientem na każdym etapie realizacji wydarzenia – od zapytania ofertowego po realizację.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, dbając o szczegóły i satysfakcję gości.
- Współpraca z zespołem operacyjnym obiektu:
- Koordynacja działań z zespołem pałacu rozalin - serwis oraz kuchnia
- Dbanie o realizację wydarzeń zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz standardami Pałacu Rozalin.
- Budowanie długoterminowych relacji:
- Utrzymywanie kontaktu z klientami po wydarzeniach w celu pozyskania rekomendacji i kolejnych realizacji.
- Tworzenie bazy lojalnych klientów i programów partnerskich.
- Zarządzanie projektami
- Planowanie i organizacja pracy w obszarach marketingu i sprzedaży.
- Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz efektywnego zarządzania czasem.
- Budżetowanie i kontrola kosztów:
- Odpowiedzialność za budżet marketingowy oraz budżety realizacji mniejszych wydarzeń.
- Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami w celu optymalizacji kosztów.
- Kreatywność i inicjatywa: Tworzenie nowych pomysłów na promocję obiektu i unikalnych doświadczeń dla klientów.
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz wdrażania innowacji.
- Komunikacja i współpraca: Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
- Praca zespołowa z działem operacyjnym oraz właścicielami obiektu w celu realizacji wspólnych celów biznesowych.
Kompetencje operacyjne / biurowe
- Tworzenie grafik w canvie / materiałów potrzebnych sprzedażowo jak np. uspójnienie wizerunkowe ofert sprzedażowych / alkoholowych / wprowadzanie zmian w kartę menu
- Zamawianie papieru, tak by uspójnić identyfikację / zamawianie długopisów dla klientów etc.
- Nadzór na wysyłkami elementów sprzedażowych / marketingowych / Weryfikacja i kupowanie elementów potrzebnych np. do paczek prezentowych / wstążek / wszystkich elementów wizualnych
- Tworzenie elementów guest experience jak np. listy powitalne dla gości / drobne upominki / ubarwianie doświadczenie gości zadbaniem o szczegóły
- Pełen etat / 5 dni w tygodniu / Orientacyjnie 8 godzin dziennie
- Czas pracy nieregularny - dopasowany do funkcjonowania obiektu
- Obecność minimalnie 3 dni weekendowe w miesiącu w okresie poza sezonem (do ustalenia, czy będzie to soba, czy niedziela)
- Obecność minimalnie 4 dni weekendowe w miesiącu w okresie sezonu (do ustalenia, czy to będzie sobota, czy niedziela oraz zakres godzin)
- Obecność weekendowa: relacjonowania / storytelling - życie obiektu / dziejące się wydarzenia / tworzenie content na social media. Grafik ustalany orientacyjnie na początku miesiąca na kolejny miesiąc.
- Dni pracujące w weekend są do odebrania w tygodniu - poniedziałki / wtorki. • Możliwość pracy hybrydowej z czym minimalnie 3 dni pracujemy z lokalizacji, a 2 dni mogą być poza lokalizacją. W pierwszym etapie zależałoby mi byśmy w pierwszym miesiącu widywały się częściej celem wprowadzenia / poznania pracy obiektu. Do ustalenia indywidualnie.
Narzędzia:
- Komputer MAC
- Telefon nie jest przewidywany na tym stanowisku, ale ważne są zdjęcia - zatem tu pytanie na jakim sprzęcie Pani pracuje?
- Obiady pracownicze / Miłe otoczenie natury i przyjaźny i stymulujący zespół ludzi :)