Jesteśmy agencją 360, działamy na rynku kreacji, organizacji eventów, digital marketingu i mediów.
Kreujemy innowacyjne rozwiązania ukierunkowane na realizację celów biznesowych naszych Klientów.
Budujemy strategie i niestandardowe koncepty, które przekładają się na wysoką efektywność podejmowanych działań. Słuchamy i słyszymy naszych Klientów, trzymamy rękę na pulsie, rejestrujemy i wdrażamy zmiany rynkowe i technologiczne.
Rekrutujemy do działu performance - planowanie, wdrażanie kampanii, zakup mediów i analityka.
WYMAGANIA:
✅Znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym (CPC, CPM, CPA, UU, konwersja etc.)
✅Co najmniej średnio zaawansowana znajomość paneli: Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, tiktok Ads, X ads.
✅Dodatkowy atut: znajomość dowolnego panelu programmatic
✅Minimum 4 lata doświadczenia w performance marketingu
✅Umiejętności w zakresie analizowanych danych i optymalizacji
✅Otwartość na dynamiczne zmiany i przyswajanie wiedzy
✅Bardzo dobra obsługa MS Excel/Numbers
✅Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
✅ wdrażanie, nadzór, optymalizacja kampanii Google
✅ wdrażanie, nadzór, optymalizacja kampanii Facebook (Meta), Tiktok
✅ tworzenie raportów dotyczących wyników z poziomu Google Ads, Facebook Ads i/lub Google Analytics.
✅ wspieranie zespołu w codziennej pracy
✅ analiza efektów wdrażanych rozwiązań z poziomu systemu emisyjnego i/lub systemu analitycznego
✅ śledzenie trendów dotyczących digital marketingu, social media, dostępnych narzędzi.
✅ współtworzenie planów mediowych dla kampanii digital
☀ Co oferujemy?
B2B
Umowa o dzieło
Sprawdź podobne oferty pracy