Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Bydgoszcz
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

account manager

Asana

Slack

dobra organizacja pracy

samodzielność

Mile widziane

branża IT

CRM

doradztwo

Opis stanowiska

Chcesz współtworzyć produkt, który naprawdę zmienia zasady gry? Czujesz radość z budowania relacji i wsparcia klientów? Masz pomysły, które zasługują na wdrożenie – a nie na szufladę? Dołącz do ParkApp.pl – innowacyjnego startupu z branży technologiczno-parkingowej! 🚀


Na tym stanowisku będziesz pełnić kluczową rolę w codziennym kontakcie z klientami oraz partnerami biznesowymi. Szukamy osoby odpowiedzialnej, komunikatywnej i dobrze zorganizowanej, która z łatwością odnajduje się w dynamicznym środowisku i potrafi łączyć wysoką kulturę pracy z elastycznym podejściem do zadań.


Czujesz to? Jeśli tak – czytaj dalej! 👇


💛 Twoje zadania:

  • Obsługa klientów – mailowo, telefonicznie oraz przez czat).

  • Wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, listy przewozowe, itp.).

  • Raportowanie i katalogowanie zapytań klientów.

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.


📌 Czego oczekujemy:

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta.

  • Doskonałej organizacji pracy i dokładności.

  • Umiejętności pracy z MS Office – głównie Outlook i Excel (arkusze to Twój przyjaciel).

  • Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności – lubimy miłych ludzi 😊

  • Umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem

  • Skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu


🎁 Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie.

  • Umowę o pracę, zlecenie lub B2B – Ty wybierasz.

  • Pracę od poniedziałku do piątku.

  • Przyjazne biuro w Bydgoszczy.

  • Pracę w zespole, który naprawdę się lubi.


Zgłoszenia prosimy przesyłać wyłącznie przez portal RocketJobs. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.