Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów (nr ref.: 017/25/DKW_SPWP/SS/GS/E​)
Nowa
Inne

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów (nr ref.: 017/25/DKW_SPWP/SS/GS/E​)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B1

Microsoft Office Excel

Microsoft Office Word

CST/LSI

Mile widziane

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Power BI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Główne zadania dla Głównego Specjalisty lub Eksperta:

  • opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń, a w przypadku Eksperta również koordynacja ich spójnego zastosowania w ramach programów realizowanych przez Agencję (w szczególności FENG i FEPW)
  • przygotowanie / opracowanie, a w przypadku Eksperta również koordynacja na poziomie Agencji:
  • wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
  • obszaru rozliczeń projektów (w tym uzgodnienia kwestii horyzontalnych oraz nadzór na wzorem umowy o dofinansowanie)
  • procesu uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
  • procesu uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
  • prac związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
  • informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
  • udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
  • udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń)
  • prowadzenie szkoleń / spotkań i przygotowywanie materiałów pomocniczych dla użytkowników w zakresie nadzorowanych procedur.

Główne zadania dla Starszego Specjalisty:

  • opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń (w szczególności FENG i FEPW) 
  • udział w:
  • przygotowaniu wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
  • opracowaniu rozwiązań z obszaru rozliczeń projektów
  • procesie uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
  • procesie uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
  • pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
  • przygotowaniu informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
  • udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
  • udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń).


Oczekujemy (wymagania formalne):

  • wykształcenia wyższego
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów/rachunkowości lub funduszy europejskich, w tym min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • doświadczenia w pracy w Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Zarządzającej funduszami europejskimi
  • dobrej znajomości programu MS Excel oraz MS Access.


Dodatkowo (wymagania pożądane):

  • wykształcenie wyższe na kierunku finansowym lub administracyjno-prawnym lub ukończone studia podyplomowe na kierunku związanym z finansami
  • doświadczenia w zakresie przygotowywania poświadczeń/deklaracji i sprawozdań do jednostek nadzorowanych
  • dobrej znajomości systemu teleinformatycznego SL2014
  • doświadczenie w tworzeniu procedur.


Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • premię regulaminową
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • szkolenia
  • atrakcyjną lokalizację
  • wydarzenia integracyjne
  • programy socjalne.



Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-16.00.


Termin zgłoszeń: 12 maja 2025 r.


Inne informacje:

  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie,


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Rekomendowane oferty

Junior IT Service Desk Specialist 💻

Nowa
45Avenue
Warszawa
MacOS
Windows
Microsoft 365
Nowa