Office & Operations Coordinator
-, Warszawa
Peng Partners Poland sp. z o.o.
Peng Partners to dynamicznie rozwijający się house of brands w branży beauty. Naszą misją jest odkrywanie i wprowadzanie na polski rynek marek, które wyznaczają trendy, inspirują do świadomej pielęgnacji i redefiniują pojęcie piękna. W portfolio posiadamy starannie wyselekcjonowane brandy premium, które łączy jakość, innowacyjność i unikalna historia.
Tworzymy miejsce, w którym biznes spotyka się z pasją do piękna. Budujemy długofalowe relacje z partnerami, dbamy o rozwój społeczności wokół naszych marek i wierzymy, że beauty to nie tylko produkty, ale także doświadczenia, emocje i styl życia.
Peng Partners to zespół osób, które nie boją się myśleć nieszablonowo i działać odważnie. Stawiamy na kreatywność, otwartość i profesjonalizm, a w codziennej pracy napędza nas chęć wprowadzania innowacji i tworzenia wartościowych projektów.
Dołączając do nas, stajesz się częścią firmy, która zmienia oblicze branży beauty w Polsce.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Administrowanie biurem (podróże służbowe – rezerwacje, obsługa gości zagranicznych, obsługa gości i sali konferencyjnej, kurierzy – koordynacja pracy, Poczta Polska – obsługa, taksówki, spis liczników, planowanie odbioru śmieci segregowanych, pilnowanie utrzymania porządku i dyscyplinowanie w tym zakresie pozostałych pracowników 😊
Planowanie i składanie zamówień do biura (spożywcze, środki czystości, art. biurowe).
Nadzorowanie prac firm współpracujących i wykonujących zlecenia dla biura, nadzorowanie Pani sprzątającej i ekip remontowych.
Zakupy kontrolowane oraz przekazywanie raportu do innych działów.
Archiwizacja dokumentów, wsparcie działu Księgowego i Logistyki.
Wsparcie działań operacyjnych:
Zamawianie sprzętu dla nowych pracowników
Ewidencja pracowników i utrzymywanie aktualizacji danych
Pomoc przy onboardingu i offboardingu
Wsparcie w obiegu dokumentów biurowych
Wsparcie w obiegu dokumentów formalnych
Wsparcie w zadaniach operacyjnych
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat.
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym plus (w mowie i piśmie).
Znajomość pakietu MS Office, środowiska Windows oraz urządzeń peryferyjnych.
Doskonałe umiejętności organizacyjne, zdolność do wielozadaniowości i efektywnego zarządzania czasem w dynamicznym środowisku.
Komunikacja: silne umiejętności komunikacyjne i zdolność do współpracy z różnymi zespołami i interesariuszami.
Rozwiązywanie problemów: kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i znajdowanie optymalnych rozwiązań.
Analiza danych: umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków w celu usprawnienia procesów.
Zarządzanie projektami i zadaniami.
CO OFERUJEMY:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Prywatną opiekę medyczną.
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży beauty.
Współtworzenie wizualnej strony wizerunku globalnych marek beauty na polskim rynku.
Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia.
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie w nauce nowych umiejętności.
Realne możliwości rozwoju zawodowego – szkolenia, mentoring, praca z ekspertami.
Pracę z prestiżowymi markami kosmetycznymi oraz atrakcyjne zniżki pracownicze.
Przyjazną atmosferę – zgrany zespół, swobodne relacje i brak korporacyjnych schematów.
Biuro w dogodnej lokalizacji (bliskość przystanków komunikacji miejskiej), zielona okolica.
Spotkania integracyjne (m.in. grill w sezonie letnim) oraz wsparcie w codziennej pracy (kawa, herbata, artykuły biurowe).
Służbowy laptop i telefon.
Office & Operations Coordinator
Office & Operations Coordinator
-, Warszawa
Peng Partners Poland sp. z o.o.