Office & Operations Coordinator

6 000 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Praca biurowa

Office & Operations Coordinator

Praca biurowa
Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
6 000 - 7 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Windows
administracja
zarządzanie projektami
analiza

Opis stanowiska

Peng Partners to dynamicznie rozwijający się house of brands w branży beauty. Naszą misją jest odkrywanie i wprowadzanie na polski rynek marek, które wyznaczają trendy, inspirują do świadomej pielęgnacji i redefiniują pojęcie piękna. W portfolio posiadamy starannie wyselekcjonowane brandy premium, które łączy jakość, innowacyjność i unikalna historia.


Tworzymy miejsce, w którym biznes spotyka się z pasją do piękna. Budujemy długofalowe relacje z partnerami, dbamy o rozwój społeczności wokół naszych marek i wierzymy, że beauty to nie tylko produkty, ale także doświadczenia, emocje i styl życia.


Peng Partners to zespół osób, które nie boją się myśleć nieszablonowo i działać odważnie. Stawiamy na kreatywność, otwartość i profesjonalizm, a w codziennej pracy napędza nas chęć wprowadzania innowacji i tworzenia wartościowych projektów.


Dołączając do nas, stajesz się częścią firmy, która zmienia oblicze branży beauty w Polsce.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Administrowanie biurem (podróże służbowe – rezerwacje, obsługa gości zagranicznych, obsługa gości i sali konferencyjnej, kurierzy – koordynacja pracy, Poczta Polska – obsługa, taksówki, spis liczników, planowanie odbioru śmieci segregowanych, pilnowanie utrzymania porządku i dyscyplinowanie w tym zakresie pozostałych pracowników 😊 

  • Planowanie i składanie zamówień do biura (spożywcze, środki czystości, art. biurowe).

  • Nadzorowanie prac firm współpracujących i wykonujących zlecenia dla biura, nadzorowanie Pani sprzątającej i ekip remontowych.

  • Zakupy kontrolowane oraz przekazywanie raportu do innych działów.

  • Archiwizacja dokumentów, wsparcie działu Księgowego i Logistyki.

  • Wsparcie działań operacyjnych:

    • Zamawianie sprzętu dla nowych pracowników 

    • Ewidencja pracowników i utrzymywanie aktualizacji danych 

    • Pomoc przy onboardingu i offboardingu

    • Wsparcie w obiegu dokumentów biurowych 

    • Wsparcie w obiegu dokumentów formalnych 

    • Wsparcie w zadaniach operacyjnych


WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym plus (w mowie i piśmie).

  • Znajomość pakietu MS Office, środowiska Windows oraz urządzeń peryferyjnych.

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, zdolność do wielozadaniowości i efektywnego zarządzania czasem w dynamicznym środowisku.

  • Komunikacja: silne umiejętności komunikacyjne i zdolność do współpracy z różnymi zespołami i interesariuszami.

  • Rozwiązywanie problemów: kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i znajdowanie optymalnych rozwiązań.

  • Analiza danych: umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków w celu usprawnienia procesów.

  • Zarządzanie projektami i zadaniami.

 


 CO OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Prywatną opiekę medyczną.

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży beauty.

  • Współtworzenie wizualnej strony wizerunku globalnych marek beauty na polskim rynku.

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia.

  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie w nauce nowych umiejętności.

  • Realne możliwości rozwoju zawodowego – szkolenia, mentoring, praca z ekspertami.

  • Pracę z prestiżowymi markami kosmetycznymi oraz atrakcyjne zniżki pracownicze.

  • Przyjazną atmosferę – zgrany zespół, swobodne relacje i brak korporacyjnych schematów.

  • Biuro w dogodnej lokalizacji (bliskość przystanków komunikacji miejskiej), zielona okolica.

  • Spotkania integracyjne (m.in. grill w sezonie letnim) oraz wsparcie w codziennej pracy (kawa, herbata, artykuły biurowe).

  • Służbowy laptop i telefon.


Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Windows
administracja
zarządzanie projektami
analiza

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 15.10.2025

Office & Operations Coordinator

6 000 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Office & Operations Coordinator

-, Warszawa

Peng Partners Poland sp. z o.o.

6 000 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Peng Partners Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. ul. Solec 18/20 (dalej jako "administ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca