Peng Partners to dystrybutor marek kosmetycznych z branży fryzjerskiej, których filarem są dwie kobiety - ich siła, wizja i pasja! Produkty z naszego portfolio, kierują się najnowszymi trendami i są obecne na światowych wybiegach mody, zapewniając naszym odbiorcom i partnerom najwyższą jakość i styl.
Nasz zespół składa się z profesjonalistów, którzy łączą zaangażowanie z doświadczeniem, aby dostarczyć najwyższej jakości produkty i usługi. Tworzymy kreatywną atmosferę, gdzie wzajemny szacunek jest fundamentem, a innowacje napędzają codzienne działania.
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie i rozwijanie zespołu sprzedażowego (w tym rekrutacja, wdrożenie i szkolenie nowych Doradców)
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych oraz odpowiedzialność za powierzony rynek
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
Raportowanie wyników do zarządu oraz współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Analiza działania konkurencji oraz aktywne uczestniczenie w budowaniu oferty i rozwijaniem Klientów z działem Marketingu i Edukacji, współpraca z Dziełem Obsługi Klienta
Wymagania pracodawcy
Minimum 3 lata doświadczenia, w tym minimum 1,5 roku na stanowisku menedżerskim
Umiejętność zarządzania zespołem oraz realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, umiejętności analityczne, negocjacyjne
Umiejętność budowania długotrwałych, stabilnych relacji z klientami B2B
Łatwości nawiązywania kontaktów i duża kultura osobista
Znajomości social mediów oraz branży Beauty (mile widziane)
Obsługa programów pakietu MS Office
Czynnego prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy zdalnej i częstych podróży
Język angielski w stopniu komunikatywnym
Pracodawca oferuje
Kontrakt w formie B2B,
Wynagrodzenie zależne od osiąganych wyników (wynagrodzenie stałe + premia za wyniki) wynagrodzenie ustalone indywidualnie, adekwatne do doświadczenia,
Narzędzia do pracy (iPhone, iPad/laptop, auto służbowe)
Pakiet szkoleń wprowadzających
Przyjazne środowisko pracy oraz szkolenia
Pracę z najlepszymi w branży
Udział w firmowych i branżowych eventach
Praca zdalna (raz na 2-3 miesiące, spotkanie w biurze w Warszawie)
Kontakt z Globalnymi marki i udział w wyjazdach/spotkaniach zagranicznych
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty