Area Sales Manager - branża techniczna
Nowa
Sprzedaż

Area Sales Manager - branża techniczna

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

sprzedaż B2B

prawo jazdy kat. B

sprzedaż w sektorze technicznym

doświadczenie w pracy z dystrybutorami

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z sektora technicznego – poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Area Sales Managera, odpowiedzialnej za rozwój rynku oraz współpracę z dystrybutorami na terenie wyznaczonego obszaru.


Lokalizacja: woj. mazowieckie, łódzkie, podlaskie oraz częściowo warmińsko-mazurskie

Tryb pracy: zdalny + praca mobilna w terenie

Branża: HVAC / systemy grzewcze


Zakres obowiązków:

  • Realizacja budżetu sprzedaży w podległym rejonie

  • Aktywna współpraca z siecią dystrybutorów (hurtownie krajowe i lokalne)

  • Regularne wizyty handlowe w terenie

  • Rozwój rynku poprzez pozyskiwanie nowych partnerów, także spoza branży grzewczej

  • Monitorowanie dostępności produktów oraz wyników sprzedaży

  • Wprowadzanie nowości produktowych do kanału dystrybucji

  • Współpraca przy sprzedaży projektowej i działaniach marketingowych

  • Udział w kształtowaniu polityki cenowej w regionie

  • Raportowanie i planowanie działań w systemie CRM


Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży w sektorze technicznym (preferowane HVAC lub instalacje sanitarne)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację w środowisku międzynarodowym (B1/B2)

  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy w terenie

  • Doświadczenie w pracy z dystrybutorami i kanałem B2B

  • Wysoka orientacja na rozwój rynku i osiąganie celów

  • Prawo jazdy kat. B


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji o rozpoznawalnej marce

  • Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą

  • Jasno zdefiniowany system premiowy oparty na wynikach sprzedażowych i jakościowych

  • Kompleksowy proces wdrożenia i szkolenia produktowe

  • Samochód służbowy (również do użytku prywatnego), laptop, telefon

  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie

  • Przyjazne środowisko pracy i realna możliwość rozwoju zawodowego


Etapy procesu rekrutacji:

  1. Aplikacja

  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem

  3. Spotkanie z managerem sprzedaży

  4. Informacja zwrotna


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Natalia.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 537 664 256