W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej prowadzimy rekrutację do warszawskiego zespołu na stanowisko: Doradcy ds. techniczno-handlowych woj. mazowieckie
Jakie zadania na ciebie czekają?
Szukamy człowieka - orkiestry!
A tak na nasze, po ludzku, zazwyczaj w ciągu dnia będziesz ogarniać:
- Faktury, oferty, sprzedaż – trochę Excel, trochę czarodziejska różdżka, a wszystko z uśmiechem.
- Doradztwo techniczne – nie musisz być Einsteinem, ale fajnie jakbyś wiedział(-a), co sprzedajesz.
- Zamienniki i analiza konkurencji – czyli Sherlock Holmes naszej branży.
- Reklamacje – przyjmujemy z klasą, rozwiązujemy z gracją.
- Przygotowanie do targów – ogarniasz roll-upy, gadżety i masz dar przekonywania? Super!
- Odwiedziny u klientów lub ich u nas – kawa, rozmowy, budowanie relacji – klasyka gatunku.
- Utrzymanie biura w ryzach – nie mówimy, że musisz odkurzać, ale dobrze, żebyś wiedział(-a), gdzie co jest.
U naszego klienta nie ma ludzi przypadkowych. Tworzą zgrany zespół i grają do jednej bramki.
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -> człowieka z branży łatwiej jest wdrożyć.
- Znajomość rynku elektrotechnicznego z naciskiem na zabezpieczenia nn: wkładki topikowe, rozłączniki bezpiecznikowe, ograniczniki przepięć.
- Preferowane wykształcenie wyższe -> PREFEROWANE. Życie pisze różne scenariusze, więc jesteśmy otwarci, jeśli tylko miałeś styczność z branżą elektrotechniczną.
- Doświadczenie w obsłudze pakietu MS Office,
- Zdolności analityczne, umiejętności negocjacyjne, organizacyjne i praca w zespole.
- Wysoka samodzielność w zakresie realizacji przydzielonych obowiązków (po okresie wdrożenia).
- Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. (minimum B1)
- Udział w najważniejszych targach branżowych i konferencjach;(około 11 takich wydarzeń w ciągu roku, gorący okres od stycznia do czerwca i od września do grudnia)
- Prowadzenie szkoleń produktowych i prezentacji dla klientów (po okresie wdrożenia).
- Rozpatrywanie reklamacji, współpraca z biurem i magazynem.
Dlaczego warto aplikować?
- Umowa o pracę (3 miesiące okres próbny) -> zostaniesz od A do Z poprowadzony, przeszkolony i przygotowany do wykonywania swoich obowiązków.
- Narzędzia do pracy: telefon służbowy, komputer, samochód -> (jeśli się spiszesz to już nawet podczas okresu próbnego zostanie Ci on udostępniony)
- Po okresie próbnym: dofinansowujemy pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dodatkowe ubezpieczenie dla kierowcy.
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja i rozmowa telefoniczna z rekruterem.
2. Rozmowa z przełożonym w biurze w Warszawie.
3. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.
Za rekrutację odpowiedzialny jest nasza kolega Jan.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756