Doradca Techniczno-Handlowy w branży intralogistyki
Nowa
Sprzedaż

Doradca Techniczno-Handlowy w branży intralogistyki

6 500 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 500 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

polski C1

sprzedaż B2B

automatyka przemysłowa

Intralogistyka

pozyskiwanie klientów

prawo jazdy kat. B

doradztwo techniczne

Mile widziane

AutoCAD

ZWCAD

angielski b2

wykształcenie wyższe techniczne

Opis stanowiska

W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Doradca Techniczno-Handlowy w branży intralogistyki - woj. Łódzkie i Mazowieckie;


Jakie zadania na ciebie czekają?

  1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
  2. określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
  3. doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
  4. przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
  5. negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
  6. współpraca z dostawcami i kontrahentami,
  7. koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
  8. udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
  9. współpraca z pozostałymi działami w firmie;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

· minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B i doradztwem technicznym, najchętniej intralogistyka lub automatyka magazynowa,

  1. umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
  2. praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
  3. wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  4. umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
  5. umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  6. samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
  7. Chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  8. czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
  9. praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams);


Mile widziane:

  1. wykształcenie wyższe techniczne,
  2. znajomość programu AutoCAD/ZwCAD,
  3. znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;


Dlaczego warto aplikować?

  1. samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
  2. profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
  3. umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  4. wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000 PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
  5. świetna atmosfera i partnerskie relacje w niewielkiej firmie rodzinnej,
  6. szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;


Etapy procesu rekrutacji:

1. Aplikacja.

2. Rozmowa online z rekruterem.

3. Spotkanie online z przełożonym.

4. Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy.

5. Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna.


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282

6 500 - 15 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP