Doradca Techniczno-Handlowy w branży intralogistyki
Nowa
Sprzedaż

Doradca Techniczno-Handlowy w branży intralogistyki

6 500 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 500 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

polski C1

sprzedaż B2B

automatyka przemysłowa

Intralogistyka

pozyskiwanie klientów

prawo jazdy kat. B

doradztwo techniczne

Mile widziane

AutoCAD

ZWCAD

angielski b2

wykształcenie wyższe techniczne

Opis stanowiska

W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Doradca Techniczno-Handlowy w branży intralogistyki - woj. Łódzkie i Mazowieckie;


Jakie zadania na ciebie czekają?

  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
  • określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
  • doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
  • przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
  • negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
  • współpraca z dostawcami i kontrahentami,
  • koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
  • udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

·      minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B i doradztwem technicznym, najchętniej intralogistyka lub automatyka magazynowa,

  •  umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
  • praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
  •  wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
  • umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
  • Chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
  • praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams);


Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • znajomość programu AutoCAD/ZwCAD,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;


Dlaczego warto aplikować?

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
  • umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000 PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
  • świetna atmosfera i partnerskie relacje w niewielkiej firmie rodzinnej,
  • szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;


Etapy procesu rekrutacji:

1.    Aplikacja.

2.    Rozmowa online z rekruterem.

3.    Spotkanie online z przełożonym.

4.    Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy.

5.    Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna.


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282

6 500 - 15 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Inżynier sprzedaży - sektor wojskowy - PRACA ZDALNA!

Nowa
Jaga Recruitment Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
sprzedaż B2B
obróbka metali
Nowa