Inżynier Sprzedaży technicznej w branży HVAC - woj. mazowieckie
Nowa
Sprzedaż

Inżynier Sprzedaży technicznej w branży HVAC - woj. mazowieckie

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C1

MS Office

znajomość branży HVAC

sprzedaż B2B

prawo jazdy kat. B

doradztwo techniczne

negocjacje

techniki sprzedażowe

Prezentacje produktowe

Mile widziane

język niemiecki B1

Opis stanowiska

W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Obecnie, dla naszego klienta, renomowanego producenta nowoczesnych systemów grzewczych, wentylacyjnych i solarnych, prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Inżynier Sprzedaży technicznej w branży HVAC - woj. mazowieckie


Jakie zadania na ciebie czekają?

  • Realizacja planu sprzedaży urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i solarnych.

  • Rozwijanie współpracy z dystrybutorami, instalatorami, projektantami oraz innymi partnerami branżowymi.

  • Samodzielne prowadzenie wizyt handlowo-technicznych w terenie (średnio 12–15 tygodniowo).

  • Doradztwo techniczne oraz organizowanie prezentacji produktowych.

  • Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i partnerów handlowych.

  • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, sympozja).

  • Wsparcie procesu serwisowego oraz współpraca z działem Inside Sales i Back Office.


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, preferencyjnie w branży HVAC lub instalacyjnej z obszaru klimatyzacji/wentylacji.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów kierunkowych (ostatni rok).

  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz podstaw projektowania instalacji.

  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność.

  • Znajomość MS Office oraz systemów CRM.

  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej.

  • Mile widziane: znajomość języka niemieckiego (B1)


Dlaczego warto aplikować?

  • Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą.

  • Profesjonalne wdrożenie, szkolenia produktowe i techniczne.

  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe także do użytku prywatnego.

  • Możliwość realnego wpływu na warunki handlowe i rozwój przedsiębiorstwa.

  • Wsparcie zespołu Inside Sales i działu technicznego.

  • Przyjazną atmosferę pracy i nowoczesne zaplecze biurowe.

  • Dofinansowanie obiadów, kawa i herbata bez limitu.


Etapy procesu rekrutacji:

  1. Aplikacja

  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem

  3. Spotkanie z managerem sprzedaży

  4. Informacja zwrotna


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Natalia.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 537 664 256