W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi z naszą rozległą siecią klientów. Jako zaufana firma rekrutacyjna, z powodzeniem pracujemy dla naszych kandydatów, pracowników i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach.
Dla naszego Klienta, polskiego producenta specjalizującego się w materiałach budowlanych, w szczególności w produkcji membran bitumicznych, rozwiązań hydroizolacyjnych i materiałów izolacyjnych z prawie 40-letnią tradycją, który rozwija rynek sprzedaży w Niemczech, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Country Sales Manager w branży materiałów budowlanych na rynek niemiecki - ze względu na charakter stanowiska od kandydatów wymaga się zamieszkiwania w Niemczech.
Jakie zadania na ciebie czekają?
- aktywna sprzedaż innowacyjnych i wysokiej jakości produktów dostosowanych zarówno do budownictwa mieszkaniowego jak i komercyjnego,
- koordynacja procesów sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów,
- udział w tworzeniu strategii rozwoju sprzedaży na rynku niemieckim i budowaniu nowych kanałów dystrybucji,
- zarządzanie budżetem sprzedaży i polityką promocyjną,
- zarządzanie małym zespołem sprzedażowym,
- wyznaczanie celów i wspieranie zespołu w ich realizacji,
- rozwój kompetencji członków zespołu i rekrutacja nowych pracowników,
- udział w konferencjach, targach branżowych oraz nienaganne reprezentowanie firmy, również w mediach społecznościowych,
- współpraca z innymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
- doskonała znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (poziom B2/C1) - wymagane,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży materiałów budowlanych na rynku niemieckim,
- doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem i zarządzaniu procesami sprzedaży,
- łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z klientami i zaawansowane umiejętności negocjacyjne,
- orientacja na klienta i nastawienie na osiąganie celów,
- praktyczna wiedza z zakresu trade marketingu,
- umiejętności strategicznego myślenia i zaawansowanych zdolności organizacyjnych, cech przywódczych,
- samodzielność, zaangażowanie, pasja do sprzedaży
- energia i determinacja w osiąganiu celów oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- prawo jazdy, gotowość do pracy w terenie i częstych podróży służbowych na terenie Niemiec,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, empatia, umiejętność słuchania
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Teams);
Dlaczego warto aplikować?
- pełnoetatowa, stabilna praca w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- wynagrodzenie podstawowe i premia kwartalna skorelowana z wynikami sprzedaży
- duża samodzielność oraz możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji z bardzo dobrymi jakościowo produktami,
- pełen pakiet onboardingowy - merytoryczne szkolenia z najlepszymi specjalistami,
- bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole będącym mieszanką doświadczenia i młodości,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, samochód służbowy;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja
2. Rozmowa online z rekruterem.
3. Rozmowa online z przełożonym.
4. Zarządem w siedzibie firmy.
5. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282
Brutto rocznie - UoP
Rekomendowane oferty