W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, który świadczy usługi z zakresu ochrony fizycznej i utrzymania czystości dla klientów biznesowych, rekrutujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży i Rozwoju;
Jakie zadania na Ciebie czekają?
-
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż usług ochrony fizycznej oraz utrzymania czystości,
-
określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
-
przygotowywanie prezentacji, kalkulacji, wycen oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
-
negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
-
udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
-
współpraca z pozostałymi działami w firmie,
-
praca z CRM;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
-
minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą usług w obszarze B2B - warunek konieczny,
-
umiejętność identyfikowania potrzeb klientów i przekładania ich na możliwości biznesowe,
-
umiejętność opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
-
umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
-
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
-
umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-
umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
-
samodzielność, wytrwałość, nastawienie na budowanie relacji,
-
wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
-
czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
-
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Teams, Outlook);
Mile widziane:
-
doświadczenie w branży usług Facility Management,
-
wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania sprzedażą, sprzedaży i marketingu, bezpieczeństwa, technologii chemicznej;
Dlaczego warto aplikować?
-
samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające bezpośrednio Prezesowi,
-
profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
-
umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
-
wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6850-9785 PLN brutto + premię w wysokości do 1,5% wartości netto pozyskanego kontraktu,
-
świetną atmosferę i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
-
szansę rozwoju zawodowego w stabilnej i szybko skalującej się organizacji biznesowej oraz liczne szkolenia;
Etapy procesu rekrutacji:
-
Rozmowa online z rekruterem.
-
Spotkanie online z przełożonym.
-
Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy.
-
Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna.
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282