Przedstawiciel handlowy - branża usług utrzymania czystości i ochrony fizycznej
Nowa
Sprzedaż

Przedstawiciel handlowy - branża usług utrzymania czystości i ochrony fizycznej

6 850 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 850 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

polski C1

sprzedaż usług dla biznesu

sprzedaż B2B

negocjacje sprzedażowe

pozyskiwanie klientów

prawo jazdy kat. B

ofetrowanie i kalkulacje

Mile widziane

zarządzanie sprzedażą

Facility management

Opis stanowiska

W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.

Dla naszego klienta, który świadczy usługi z zakresu ochrony fizycznej i utrzymania czystości dla klientów biznesowych, rekrutujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży i Rozwoju;


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż usług ochrony fizycznej oraz utrzymania czystości,
  2. określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
  3. przygotowywanie prezentacji, kalkulacji, wycen oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
  4. negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
  5. udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
  6. współpraca z pozostałymi działami w firmie,
  7. praca z CRM;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  1. minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą usług w obszarze B2B - warunek konieczny,
  2. umiejętność identyfikowania potrzeb klientów i przekładania ich na możliwości biznesowe,
  3. umiejętność opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
  4. umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
  5. wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  6. praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
  7. umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
  8. umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  9. samodzielność, wytrwałość, nastawienie na budowanie relacji,
  10. wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
  11. czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
  12. praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Teams, Outlook);


Mile widziane:

  1. doświadczenie w branży usług Facility Management,
  2. wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania sprzedażą, sprzedaży i marketingu, bezpieczeństwa, technologii chemicznej;


Dlaczego warto aplikować?

  1. samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające bezpośrednio Prezesowi,
  2. profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
  3. umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  4. wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6850-9785 PLN brutto + premię w wysokości do 1,5% wartości netto pozyskanego kontraktu,
  5. świetną atmosferę i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
  6. szansę rozwoju zawodowego w stabilnej i szybko skalującej się organizacji biznesowej oraz liczne szkolenia;


Etapy procesu rekrutacji:

  1. Rozmowa online z rekruterem.
  2. Spotkanie online z przełożonym.
  3. Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy.
  4. Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna.


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282

6 850 - 15 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP