W People Hub codziennie łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci klientów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem obsługujemy naszych pracowników i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach.
Dla naszego klienta, specjalizującego się w dostarczaniu komponentów, urządzeń i rozwiązań z zakresu automatyki przemysłowej, elektrotechniki, pomiarów i ochrony przeciwprzepięciowej, rekrutujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalny Przedstawiciel Techniczno-Handlowy - woj. Dolnośląskie.
Dlaczego warto aplikować?
-
Wynagrodzenie podstawowe od 10 500 zł brutto + premia sprzedażowa po okresie próbnym,
-
Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
-
Narzędzia niezbędne do pracy, tj.: auto służbowe z kartą paliwową, laptop, telefon,
-
Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatny pakiet medyczny,
-
Praca w renomowanej firmie istniejącej na rynku od ponad 30 lat z ciekawym i nowoczesnym portfolio produktów,
-
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
-
Realny wpływ na prowadzone projekty,
-
Pomocny i zgrany zespół,
-
Wsparcie w trakcie wdrożenia;
Jakie zadania na Ciebie czekają?
-
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z oferty firmy,
-
Określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
-
Przygotowywanie prezentacji produktów, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
-
Negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
-
Udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
-
Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela w branży technicznej związanej z elektrotechniką, elektroniką lub automatyką,
-
Znajomość język angielskiego na poziomie A2/B1,
-
Wykształcenie minimum średnie
-
Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
-
Praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-
Umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-
Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
-
Samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
-
Chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
-
Czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy na terenie woj. Dolnośląskiego,
-
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja
2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
3. Spotkanie z przełożonym w miejscu pracy
4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Natalia.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 537 664 256