W People Hub codziennie łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci klientów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem obsługujemy naszych pracowników i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach.
Dla naszego klienta, specjalizującego się w dostarczaniu komponentów, urządzeń i rozwiązań z zakresu automatyki przemysłowej, elektrotechniki, pomiarów i ochrony przeciwprzepięciowej, rekrutujemy kandydatów na stanowisko: Przedstawiciel Techniczno-Handlowy - terenie całej Polski (praca mobilna)
Dlaczego warto aplikować?
Wynagrodzenie podstawowe 10 000 zł brutto + premia sprzedażowa po okresie próbnym,
Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
Narzędzia niezbędne do pracy, tj.: auto służbowe z kartą paliwową, laptop, telefon,
Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatny pakiet medyczny,
Pracę w renomowanej firmie istniejącej na rynku od ponad 30 lat z ciekawym i nowoczesnym portfolio produktów,
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
Realny wpływ na prowadzone projekty,
Pomocny i zgrany zespół,
Wsparcie w trakcie wdrożenia;
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z obszaru kompatybilności elektromagnetycznej (EMC),
Określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
Przygotowywanie prezentacji produktów, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
Negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
Udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
Budowanie wizerunku grupy specjalistów posiadających wysokie kompetencje w dziedzinie kompatybilności elektromagnetycznej na wszystkich etapach procesu sprzedaży;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży technicznej związanej z elektryką, elektroniką lub elektromagnetycznością,
Znajomość język angielskiego na poziomie B1/B2
Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
Praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
Umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
Samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
Chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
Czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy na terenie całej Polski,
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook),
Znajomość języka niemieckiego B1/B2 - mile widziana;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja
2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
3. Spotkanie z przełożonym w miejscu pracy
4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Natalia.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 537 664 256
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty