Sales Engineer (Inżynier Sprzedaży)
Nowa
Sprzedaż

Sales Engineer (Inżynier Sprzedaży)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B2

MS Office

znajomość branży HVAC

sprzedaż B2B

relacje z Klientami

prawo jazdy kat. B

doradztwo techniczne

negocjacje

zarządzanie czasem

Opis stanowiska

W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Obecnie, dla naszego klienta – renomowanego producenta nowoczesnych systemów grzewczych, wentylacyjnych i solarnych, poszukujemy kandydata na stanowisko Sales Engineer (Inżynier Sprzedaży).


📍Lokalizacja: Sokołów k. Warszawy


Zakres obowiązków:

  1. Realizacja budżetu sprzedaży urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i solarnych.
  2. Rozwijanie współpracy z dystrybutorami, instalatorami, projektantami oraz innymi partnerami branżowymi.
  3. Samodzielne prowadzenie wizyt handlowo-technicznych (średnio 12–15 tygodniowo).
  4. Doradztwo techniczne i handlowe oraz organizowanie prezentacji produktowych.
  5. Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i partnerów handlowych.
  6. Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje, sympozja).
  7. Wsparcie procesu serwisowego oraz współpraca z działem Inside Sales i back office.


Wymagania:

  1. Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, preferencyjnie w branży HVAC lub instalacyjnej.
  2. Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów kierunkowych (ostatni rok).
  3. Znajomość technik sprzedaży i podstaw projektowania instalacji.
  4. Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność.
  5. Znajomość MS Office oraz systemów CRM.
  6. Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej.
  7. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
  8. Mile widziane: znajomość języka niemieckiego (B1)


Oferujemy:

  1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  2. Profesjonalne wdrożenie, szkolenia produktowe i techniczne.
  3. Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).
  4. Możliwość realnego wpływu na warunki handlowe (w ramach obowiązujących zasad).
  5. Wsparcie zespołu Inside Sales i działu technicznego.
  6. Przyjazną atmosferę pracy i nowoczesne zaplecze biurowe.
  7. Współfinansowane lunche, kawa i herbata bez limitu.


📝 Etapy procesu rekrutacji:

  1. Aplikacja
  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
  3. Spotkanie z managerem sprzedaży
  4. Informacja zwrotna


Brzmi jak coś dla Ciebie?

Aplikuj i dołącz do zespołu, który łączy technologię z relacjami!