Sales Support
Przemysłowa 9, Stargard
PEOPLE-HUB POLAND
W People-Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, zaawansowanego technicznie producenta i dystrybutora wysokiej jakości wyrobów stalowych, rekrutujemy kandydatów na stanowisko: Sales Support z językiem angielskim - branża serwisu stali.
Jakie zadania na ciebie czekają?
tworzenie ofert cenowych dla kontrahentów,
udział w negocjacjach sprzedażowych z klientami,
wprowadzanie zamówień do systemu SAP, obsługa systemu SAP,
tłumaczenie dokumentów w języku angielskim, polskim,
kontrola obiegu dokumentów sprzedażowych i ich archiwizacja,
tworzenie raportów sprzedażowych na użytek wewnętrzny,
obsługa posprzedażowa (reklamacje),
obsługa administracyjna Biura Sprzedaży,
współpraca z pozostałymi działami firmy,
wszelkie inne prace związane ze sprzedażą oraz administracją.
Jakie kwalifikacje i umiejętności należy posiadać?
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku (min. 1 rok),
dobra znajomość pakietu MS Office (Excel / Word / Outlook),
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
doświadczenie w pracy z systemem SAP lub innym systemem klasy ERP będzie dodatkowym atutem,
gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Stargardzie (Pon – Pt 8:00 – 16:30).
Dlaczego warto aplikować?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio z pracodawcą),
Rynkowe wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i umiejętności,
Umowa o pracę na czas nieokreślony po przepracowaniu 15 miesięcy,
Pakiet benefitów po okresie próbnym (3 miesiące): ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport, roczna premia wakacyjna,
Imprezy integracyjne (min. 2 x w roku),
Owoce w pracy / kawa / herbata,
Darmowy parking dla samochodów / rowerów / hulajnóg.
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Ania.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 451 534 979
PeopleHub to globalny partner w rozwiązaniach HR, łączący zaawansowane technologie cyfrowe z podejściem skoncentrowanym na ludziach. Firma oferuje kompleksowe usługi HR, w tym rekrutację 360, doradztwo HR, prace tymczasową. Siedziba główna znajduje się w Neu-Isenburg, w regionie Frankfurt Rhein-Main, Niemcy, a firma posiada silną obecność w Europie, w tym oddział we Wrocławiu w Polsce.