W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, zaawansowanego technicznie producenta i dystrybutora wysokiej jakości wyrobów stalowych, rekrutujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży z językiem angielskim;
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż stali,
- określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
- przygotowywanie wycen oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
- negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
- cykliczne wizyty u klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami,
- obsługa posprzedażowa (reklamacje)
- obsługa systemu SAP
- tworzenie raportów sprzedażowych na użytek wewnętrzny
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
- doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B w branży metalowej - warunek konieczny,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
- umiejętność opracowywania ofert i wycen,
- gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy w Stargardzie oraz sporadycznej pracy w terenie,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
- umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
- umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- samodzielność, wytrwałość, nastawienie na budowanie relacji,
- chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- czynne prawo jazdy kategorii B,
- praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook) oraz systemy SAP;
- wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania sprzedażą, sprzedaży i marketingu;
Dlaczego warto aplikować?
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające bezpośrednio managerowi działu sprzedaży,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z kartą paliwową,
- umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- wynagrodzenie podstawowe w wysokości 8500-9000 PLN brutto + premie sprzedażowe po okresie próbnym,
- świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
- szansa rozwoju zawodowego w stabilnej i wciąż rozwijającej się organizacji biznesowej,
- premia roczna 1000PN brutto za wykorzystanie całego przysługującego w roku urlopu,
- po okresie próbnym pakiet prywatnej opieki medycznej PZU finansowanej przez firmę,
- po okresie próbnym pakiet ubezpieczenia grupowego PZU finansowanego przez firmę,
- dopłata do karty sportowej Multisport,
- kawa / herbata / owoce / imprezy integracyjne / bezpłatny parking dla samochodów i rowerów
Etapy procesu rekrutacji:
- Aplikacja
- Rozmowa online z rekruterem
- Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy
- Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282