Do Twoich kluczowych obowiązków należeć będzie:
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej dla działu, w tym dbanie
- o prawidłowy i szybki przepływ informacji;
- Archiwizacja dokumentów;
- Przygotowanie, nadzór i administracja dokumentów dotyczących najmu w celu zapewnienia ciągłości trwania umowy;
- Odpowiedzialność za dostarczanie danych źródłowych dokumentów do realizowanych projektów i na potrzeby audytu;
- Monitorowanie poprawności działania procesów wewnętrznych;
- Wsparcie w przygotowywaniu analiz i raportów w celu dostarczenia danych potrzebnych do kontrolowania i ulepszania procesu realizacji stosunku najmu;
- Obsługa dokumentów sekcji (tj. redagowanie pism, składanie dokumentów do podpisu oraz przeprocesowanie dokumentów wedle procedur firmowych);
- Aktualizacja bazy danych kontaktowych Wynajmujących/Zarządców.
Umiejętności oraz doświadczenie, których poszukujemy:
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość programu Excel;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Rzetelność, dokładność oraz samodzielność;
- Mile widziana wiedza z zakresu bankowości;
- Dodatkowym atutem będzie wiedza i doświadczenie w zakresie weryfikacji zapisów umów najmu, znajomość zagadnień prawnych oraz znajomość rynku nieruchomości.
Polubisz pracę w Pepco, ponieważ gwarantujemy Ci:
- Pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce wg Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie;
- Konkurencyjne wynagrodzenie i autentyczne możliwości awansu – rozwój naszych pracowników jest podstawą naszej strategii!
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, by czuć się bezpiecznie;
- Platformę benefitową z mnóstwem możliwości - opieka medyczna, karta sportowa, wydarzenia, wycieczki, bony na zakupy itd.
- Zniżki na zakupy w sklepach Pepco – ulubione produkty w jeszcze lepszych cenach!
- Szkolenia, kursy oraz webinary – każdy znajdzie coś dla siebie!
- Możliwość rozwijania kompetencji językowych w ramach pracy w międzynarodowym środowisku;
- Bezpłatne konsultacje psychologiczne, prawne oraz finansowe w ramach programu wsparcia pracowników – komfort naszych pracowników jest dla nas ważny!
- Smart Lunch, czyli dofinansowanie do posiłków w firmowym bufecie, które pozwala na korzystanie z codziennych, dostępnych na miejscu dań w obniżonej cenie.
- Finansowe wyróżnienie w postaci nagrody jubileuszowej dla pracowników świętujących rocznice pracy w firmie, a także dodatkowe dni wolne oraz zniżki przyznawane za staż pracy.
- Fundusz socjalny jako dodatkowe wsparcie finansowe, które zapewnia bezpieczeństwo i pomoc w różnych życiowych sytuacjach.
- Przyjazną atmosferę oraz wsparcie koleżanek i kolegów, którzy chętnie dzielą się ekspercką wiedzą – mimo tego, że jesteśmy naprawdę dużą organizacją, udało nam się zachować miłą, nieformalną atmosferę;
- Pracę w wyjątkowej kulturze organizacyjnej - Pepcoolturze, gdzie wypracowane przez nas misja, wizja i wartości to fundamenty naszej codziennej pracy.