CREATIVE STRATEGIST / Creative Strategist (Social & Influencer)
Szukamy kogoś, kto potrafi zainspirować zarówno zespół kreacji, jak i klientów, a przy tym doskonale wie, co się aktualnie klika i co trenduje w świecie social mediów oraz twórców.
Twoje zadania;
- Samodzielne prowadzenie projektów od strony strategicznej – od briefu, aż po ostateczną prezentację (ze wsparciem doświadczonych członków zespołu, kiedy tylko poczujesz potrzebę).
-
Opracowywanie kreatywnych strategii w obszarze social media (TikTok, Meta) i influencer marketingu – uwzględnienie najnowszych trendów, formatów i najlepszych praktyk.
-
Aktywna współpraca z Działem Kreacji w obszarze wypracowywania kierunków kreatywnych, które pozwolą wykorzystać potencjał twórców i autentycznego contentu, zachowując przy tym charakter oraz tożsamość marki klienta.
-
Przeprowadzanie researchów, analiz, zestawień dot. grup docelowych, komunikacji marek czy komunikacji influencerów; przekuwanie ich w insighty i spostrzeżenia wspierające proces twórczy.
- Realizacja projektów skoncentrowanych na social mediach i influencer marketingu, z możliwością poszerzenia kompetencji o działania w szerszym kontekście komunikacji marki, w tym kampanie 360, platformy komunikacji itp.
- Tworzenie planów komunikacji, planów kampanii oraz frameworków, które czytelnie zaprezentują założenia strategiczne.
- Współpraca z zespołami New Business oraz Client Service w procesach przetargowych i przy realizacji projektów, zapewniając otwartą i efektywną komunikację.
- Dzielenie się wiedzą i promowanie kultury ciekawości w agencji – możesz liczyć na to, że Twoje pomysły znajdą tu posłuch, a Twój rozwój będzie wspierany.
Wymagania;
- Min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku Stratega, z doświadczeniem w realizacji kampanii social media i influencer marketingu – mile
-
widziane portfolio ukazujące zrealizowane projekty.
-
Bardzo dobra znajomość nowych mediów (kanały, formaty, trendy, specyfika).
- Wiedza i intuicja do świata social mediów i influencer marketingu – umiejętność dopasowania komunikacji do wymagań marki i jej odbiorców, wiedza dot. praktycznych funkcji dostępnych na poszczególnych platformach.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2.
- Znajomość narzędzi analitycznych i frameworków strategicznych.
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, a także wyciągania spójnych wniosków na podstawie danych z różnych źródeł.
- Umiejętność tworzenia czytelnych prezentacji i swobodnego prezentowania wniosków.
- Otwarta głowa i gotowość do współpracy z Działem Kreacji – łatwość w łączeniu kropek, by skutecznie pomagać w wypracowywaniu
- koncepcji i idei.
- Świadomość znaczenia feedbacku i gotowość do jego udzielania oraz przyjmowania.
- Mile widziane poczucie humoru, które wspiera pozytywną atmosferę i kreatywność w zespole.
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie na umowie o pracę lub współpracy (B2B).
- Pracę w systemie hybrydowym – elastyczność i wygoda w jednym!
- Możliwość skorzystania z pakietu medycznego, karty sportowej i ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.
- Stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej polskiej agencji o europejskim zasięgu, realizującej projekty zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
- Pracę dla cenionych marek międzynarodowych i lokalnych oraz udział w interdyscyplinarnych, ciekawych projektach, gwarantujących stały rozwój kompetencji.
- Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły! Będziesz mieć swobodę w inicjowaniu własnych projektów oraz
- proponowaniu nowych rozwiązań i narzędzi.
- Dobra atmosfera i pozytywne relacje z zespołem, które sprawią, że będziesz czuć się komfortowo i doceniany/a.
- Nasze biuro jest w dogodnej lokalizacji na Woli (blisko stacji Metro Płocka). Mamy parking i zadaszoną wiatę na rowery – dotrzesz do nas, jak Ci najwygodniej.
- Przyjazne miejsce dla zwierzaków 🐾 – możesz zabrać swojego pupila do pracy.
Nie czekaj! Dołącz do nas i rozwijaj się w inspirującym środowisku pełnym możliwości! 🚀