Business Development Manager
Nowa
Marketing

Business Development Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

digital marketing

dobra organizacja pracy

komunikatywność

samodzielność

Zdolności analityczne

negocjacje

client service

Mile widziane

odpowiedzialność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋 


Fajnie, że wpadłeś_aś, bo tak się składa, że do naszego zespołu Client Service poszukujemy Business Development Managera. 

Lubisz pracować z klientem, rozumiesz digital i myślisz strategicznie? Jeśli do tego chcesz mieć realny wpływ na rozwój projektów i ofertę agencji – czytaj dalej! 


Kim jesteśmy: 

Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.


Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy Ryobi. 


Poznaj nas bliżej: 👉  https://performancegroup.pl/kariera/  



Twoja rola – co będziesz robić na co dzień? 

  • Zarządzać relacją z klientami – będziesz ich partnerem biznesowym i doradcą w zakresie pełnego wachlarza usług digitalowych z naszej agencji: od strategii marki, przez koordynację kampanii mediowych po zaawansowaną analitykę; 

  • Rozwijać biznes agencji – aktywnie identyfikować i rozwijać nowe możliwości współpracy u obecnych klientów oraz współtworzyć oferty dopasowane do ich potrzeb; 

  • Współtworzyć i koordynować projekty – pracując ramię w ramię z zespołami wewnętrznymi (Strategy, Media, SEO, Creative Production), będziesz odpowiedzialny/a za planowanie i realizację działań dla klientów, zgodnych z mediaplanem; 

  • Monitorować efektywność działań – analizować wyniki kampanii i rekomendować usprawnienia, mając oko na działania konkurencji; 

  • Zarządzać rentownością i efektywnością projektów – kontrolować zakres prac, budżety projektowe i dbać o rentowność prowadzonych działań; 

  • Budować długofalowe relacje – Twoim celem będzie nie tylko dobra obsługa, ale też rozwój współpracy i wzrost satysfakcji klienta. 



Nasze wymagania: 

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientem (preferowana agencja digital 360) 

  • Masz doświadczenie w rozmowach z Brand Managerami, Dyrektorami Marketingu lub kadrą C-level; 

  • Umiejętność myślenia strategicznego i wdrażania działań zgodnych z celami biznesowymi klienta 

  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie); 

  • Doskonale znasz rynek digitalowy oraz aktywnie śledzisz trendy w branży marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem E-commerce i Marketing Automation 

  • Potrafisz dobierać odpowiednie kanały i formaty kampanii w zależności od celów biznesowych klienta (m.in. kampanie zasięgowe, leadowe, sprzedażowe, wizerunkowe); 

  • Rozumiesz ścieżkę zakupową użytkownika i umiesz planować działań w modelu full-funnel; 

  • Wiesz, jak działają systemy reklamowe: Meta Ads, Google Ads  oraz platforma Programmatic; 

  • Analizujesz dane w narzędziach takich jak Google Analytics, Looker Studio; 

  • Masz szerokie portfolio współpracy z klientami korporacyjnymi, którym możesz się pochwalić. 

 

Mile widziane: 

  • Korzystasz na co dzień z narzędzi AI, wspierających pracę w digitalu; 

  • Certyfikat Dimaq 🏅 

 


Co oferujemy Tobie: 

  • Format współpracy B2B lub UZ 

  • Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡 

  • Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟 

  • Zarządzamy zespołami w kulturze partnerstwa i empatii - raz  w roku  spotykamy  się  na  pełną  ocenę  Twojej  pracy (feedback  360), a na koniec ustalamy cele i spersonalizowany plan ich osiągnięcia, dzięki czemu wspólnie pracujemy nad Twoim rozwojem🎯 

  • Wiemy, jak ważny jest zgrany zespół, dlatego stwarzamy wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳)  

  • Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym), opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡 

 


Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • Zapoznajemy się z Twoim CV  

  • I spotkanie (online) z Natalią z HR 

  • Zadanie rekrutacyjne 

  • II spotkanie (w biurze) - z Kamilem i Marcinem – managerami zespołu 

  • Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna. 

 

 

Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉