Business Development Manager
Nowa
Marketing

Business Development Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

dobra organizacja pracy

komunikatywność

samodzielność

Zdolności analityczne

negocjacje

obsługa klienta

język angielski

Mile widziane

odpowiedzialność

Opis stanowiska

Jesteś osobą charyzmatyczną, a klienci odbierają Cię jako eksperta i partnera biznesowego marketingu online? Na dodatek masz duszę handlowca i czerpiesz satysfakcję z osiąganych wyników?

Dołącz do jednej z najlepszych digitalowych agencji w Polsce!


Z czego będziesz czerpać satysfakcję?:

👉🏻Będziesz zajmować się obsługą klienta w zakresie usług oferowanych przez naszą agencję - staniesz się jego doradcą i partnerem biznesowym;

👉🏻Będziesz mieć realny wpływ na portfolio produktów agencji

👉🏻Będziesz układać harmonogram działań przy współpracy z działem sprzedaży i działem produkcyjnym klienta

👉🏻Będziesz analizować efektywność prowadzonych działań, a także mieć oko na działania konkurencji

👉🏻Będziesz dbać o jak najlepszą rentowność prowadzonych projektów

👉🏻Będziesz pracować z zespołem specjalistów, dla których rozwój, zdobywanie doświadczeń i wspólne dążenie do celu są najważniejsze


Co Ci ułatwi realizację powyższych działań?:

✅Masz min. 3 lata doświadczenia w obszarze pracy z klientem - najlepiej po stronie agencji marketingowej

✅Posiadasz doświadczenie w rozmowach z Brand Managerami, Dyrektorami Marketingu lub kadrą C-level

✅Potrafisz myśleć strategicznie, sprawnie łączysz kropki realizuje strategię biznesową klienta

✅Posługujesz się swobodnie językiem angielskim min. na poziomie B2

✅Lubisz pracę hybrydową – spotykamy się min 2 dni w biurze,

✅Masz już portfolio szerokiej współpracy z klientami, którym możesz się pochwalić

✅Doskonale znasz rynek digitalowy oraz aktywnie śledzisz trendy w branży marketingowej, ze szczególnym naciskiem na obszar ecommerce i MA

✅Potrafisz dobierać odpowiednie kanały i formaty kampanii w zależności od celów biznesowych klienta (m.in. kampanie zasięgowe, leadowe, sprzedażowe, wizerunkowe).

✅Rozumiesz ścieżkę zakupową użytkownika i umiesz planować działań w modelu full-funnel.

✅Posiadasz podstawową znajomość systemów reklamowych: Meta Ads, Google Ads  oraz platform programmatic 

✅Podstawowa znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Looker Studio) 


A co dodatkowo możesz uzyskać?:

👍Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟

👍Zaufanie i zrozumienie Twoich kompetencji i możliwości

👍Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru😊

👍Zgrany i doświadczony team, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie 🙌

👍Biuro bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡

👍Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego fun-u to nasze drugie imię! 🥳)

👍Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🤗🧡


Etapy rekrutacji:

Zapoznajemy się z Twoim CV 📜

I spotkanie (online) z Natalią z HRu

Zadanie rekrutacyjne

II spotkanie z genialnym duetem Marcinem i Kamilem!

Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.


Aplikuj już teraz! :)