Digital Strategist

Marketing

Digital Strategist

Marketing

Ludwika Idzikowskiego 19, Warszawa

Performance Group

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing
strategiczne planowanie
TGI
Adreal
analityka
przetargi
prowadzenie prezentacji
Google Analytics

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

DIMAQ
AI

Opis stanowiska

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋 


Fajnie, że wpadłeś_aś, bo do naszego warszawskiego teamu strategii właśnie poszukujemy nowej osoby! 🤗


Kim jesteśmy: 

Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.


Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy RYOBI. 


Poznaj nas bliżej: 👉  https://performancegroup.pl/kariera/  



Twoje zadania: 

  • Opracowywanie kompleksowych rekomendacji strategicznych digital 360 (m.in. Meta, TikTok, YouTube, Google, display, influencer marketing) – spójnych z ideą kreatywną i celami biznesowymi klienta; 

  • Będziesz odpowiadać m.in. za: analizę rynku, kategorii i pozycji marki, syntezę danych biznesowych i konsumenckich, zdefiniowanie roli komunikacji oraz rekomendację kluczowych kanałów digital; 

  • Leadowanie przetargów dla znanych brandów – od etapu opracowywania koncepcji, koordynacji brainstormów z zespołem, po przygotowanie spójnej prezentacji zgodnej z briefem i założoną koncepcją strategiczną; 

  • Tworzenie analiz i trendbooków wspierających decyzje strategiczne - łączenie danych, insightów i myślenia koncepcyjnego w praktyczne rekomendacje dla marek; 

  • Realny wpływ na ofertę strategiczną naszej agencji – będziesz współtworzyć nowe produkty, narzędzia i podejście do planowania digitalu; 

  • Współpraca z Teamami: Media, Social Media, Content Marketing, Influencer Marketing, Performance, Graphic&Motion oraz Copywriting! 



Nasze wymagania: 

  • Masz min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Stratega Mediowego lub Strategy Plannera w agencji digitalowej; 

  • Świetnie rozumiesz ekosystem reklamy digitalowej i zależności pomiędzy kanałami (social, video, display, search, influencer marketing) - warunek konieczny! 

  • Potrafisz tworzyć rekomendacje strategiczne 360 - oparte na danych, trendach i insightach;  

  • Łączysz myślenie strategiczne z analitycznym - rozumiesz dane, biznes i zachowania konsumentów, potrafisz tworzyć ścieżki doświadczeń marki i projektować komunikację, która ma realny wpływ na wybory ludzi;

  • Płynnie używasz narzędzi analitycznych (np. Adreal, GA4, Semrush, Sentione, TGI i inne); 

  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie); 

  • Masz doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji i lubisz opowiadać o swoich pomysłach w angażujący sposób;  

  • Masz naturalną ciekawość świata – obserwujesz trendy rynkowe, kulturowe i digitalowe, analizujesz zmiany w zachowaniach konsumentów i potrafisz przekładać je na inspiracje strategiczne dla marek;

  • Lubisz pracować zespołowo – potrafisz budować relacje i współpracować z różnymi działami, dbając o wspólny cel;

  • Excel i Power Point znasz na poziomie min. średniozaawansowanym (potrafisz tworzyć m.in. kosztorysy i estetyczne, przemyślane prezentacje). 

 

Mile widziane: 

  • Korzystasz na co dzień z narzędzi AI, wspierających pracę w digitalu; 

  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z klientami;  

  • Certyfikat Dimaq 🏅  

 


Co oferujemy Tobie: 

  • Format współpracy B2B; 

  • Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡 

  • Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek! 🌟 

  • Zarządzamy zespołami w kulturze partnerstwa i empatii - raz  w roku  spotykamy  się  na  pełną  ocenę  Twojej  pracy (feedback  360), a na koniec ustalamy cele i spersonalizowany plan ich osiągnięcia, dzięki czemu wspólnie pracujemy nad Twoim rozwojem🎯 

  • Wiemy, jak ważny jest zgrany zespół, dlatego stwarzamy wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię! 🥳)  

  • Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym), opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡 

 


Jak wygląda proces rekrutacji? 

  1. Zapoznajemy się z Twoim CV  

  2. I spotkanie (online) z Anią z HR 

  3. Zadanie rekrutacyjne 

  4. II spotkanie (w biurze) - z Karoliną i Piotrem, leadującymi Team Strategy 

  5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna. 

 

 

Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉 

Wymagane umiejętności

digital marketing
strategiczne planowanie
TGI
Adreal
analityka
przetargi
prowadzenie prezentacji
Google Analytics

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

DIMAQ
AI

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 09.10.2025

Digital Strategist

Podsumowanie oferty

Digital Strategist

Ludwika Idzikowskiego 19, Warszawa

Performance Group

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Performance Media P.S.A. (dawniej Performance Media spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca