Project Manager (Google Ads)

Marketing

Project Manager (Google Ads)

Marketing
Ludwika Idzikowskiego 19, Warszawa

Performance Group

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋 

Właśnie szukamy osoby na stanowisko Project Manager (Google Ads) do naszego warszawskiego teamu Media. 🤗 

Kim jesteśmy i co robimy? 

Jesteśmy jedną z największych agencji digital marketingowych w CEE i już od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby digitalowe klientów end-to-end. Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, Volvo, Sephora czy Ryobi. 

 

 Project Manager (Google Ads) Szukamy osoby, która świetnie czuje się w digitalu, rozumie media i potrafi prowadzić projekty od briefu po finalne podsumowanie. Jeśli znasz Google Ads i GA4, prowadzisz projekty mediowe w języku angielskim, lubisz pracować z ludźmi i jesteś mistrzem zarządzania projektami – to właśnie Ciebie szukamy! 

 

Twój zakres obowiązków: 

  • Kompleksowe zarządzanie projektami mediowymi w obszarze Search/Google Ads – od zrozumienia briefu, przez planowanie działań, po ich finalną ewaluację; 

  • Koordynacja pracy zespołów (m.in. Media, Account Management) i dbanie o płynną komunikację między nimi; 

  • Czuwanie nad realizacją strategii kampanii Google Ads zgodnie z założeniami i we współpracy ze specjalistami; 

  • Monitorowanie harmonogramów, budżetów i jakości dostarczanych materiałów oraz bieżące reagowanie na zmiany; 

  • Analiza wyników działań – tworzenie raportów, podsumowań, rekomendacji i prezentowanie ich klientom; 

  • Prowadzenie spotkań projektowych, statusów i prezentacji – w języku angielskim; 

  • Wspieranie zespołu w optymalizacji procesów oraz wdrażaniu nowych rozwiązań mediowych i analitycznych; 

  • Budowanie relacji z klientami – dbanie o jasną komunikację, zrozumienie ich potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do celów biznesowych; 

  • Współtworzenie dokumentacji projektowej: harmonogramy, scope of work, estymacje, ryzyka, checklisty. 

 

Nasze wymagania: 

  • Minimum 1–2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów digitalowych lub mediowych, najlepiej w obszarze kampanii Google Ads / Search; 

  • Praktyczna znajomość Looker Studio, tworzenia raportów w Google Ads i Google Analytics 4

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – w mowie i piśmie (min. B2/C1); 

  • Doświadczenie w tworzeniu raportów, podsumowań, prezentacji oraz umiejętność przedstawiania wyników klientom; 

  • Rozwinięte kompetencje komunikacyjne – potrafisz prowadzić spotkania, wyjaśniać złożone tematy i budować relacje z zespołem oraz klientami; 

  • Bardzo dobra znajomość Excela i swoboda w analizie danych; 

  • Dobra organizacja pracy – umiesz zarządzać priorytetami, monitorować terminy i pilnować realizacji założeń projektowych; 

  • Zrozumienie digital marketingu, chęć rozwoju i otwartość na naukę nowych narzędzi (np. Programmatic, Facebook Ads); 

  • Proaktywność i pozytywne nastawienie – cenimy kulturę współpracy, wsparcie i dobrą energię w zespole. 

 

To oferujemy: 

  • Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek!  

  • Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru. 

  • Pracę w systemie hybrydowym – 2-3 dni w tygodniu pracujemy wspólnie w biurze, a resztę – z naszych domowych zakątków. Biuro? Nasze jest bez korpo klimatu – w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku 🏡 

  • Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz - grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię!  

  • Last but not least! Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🧡 

 

 

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • Zapoznajemy się z Twoim CV. 

  • I spotkanie (online) z Asią z HR. 

  • Zadanie rekrutacyjne. 

  • II spotkanie (w biurze) z Marcinem, Managerem Teamu Media. 

  • Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna. 

 

Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy! 😉 

 

 

Wymagane umiejętności

digital marketing

Analiza Danych

Microsoft Office Excel

Locker Studio

prezentacje

Google Analytics

e-mail marketing

Google Ads

Znajomość języków

Polski: C1

Angielski: C1

Mile widziane

DIMAQ

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 15.12.2025

Project Manager (Google Ads)

Podsumowanie oferty

Project Manager (Google Ads)

Ludwika Idzikowskiego 19, Warszawa
Performance Group
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Performance Media P.S.A. (dawniej Performance Media spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.