Junior Customer Support Specialist
Bukszpanowa 18, Warszawa
Performance Tech
Jeżeli dobrze komunikujesz się w języku angielskim, masz już za sobą doświadczenie w pracy z Klientem lub czujesz, że chciał/a byś w tym obszarze się rozwijać, a dodatkowo świat digital marketingu nie jest Ci obcy, to śmiało czytaj dalej, bo kogoś takiego właśnie szukamy!
Jeśli:
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy, a szybkie tempo zadań i ustalanie priorytetów to dla Ciebie chleb powszedni;
jesteś zorientowany/a na klienta: budujesz pozytywne relacje, ustalasz potrzeby i dbasz o to, aby klient czuł się zaopiekowany;
potrafisz myśleć analitycznie, wyciągać wnioski i na ich podstawie rekomendować najlepsze rozwiązania.
cechuje Cię podejście problem-solving, szukasz rozwiązań nawet w trudnych sytuacjach, jak czegoś nie wiesz, to pytasz lub samodzielnie poszukujesz informacji;
odpowiada Ci praca w godzinach 10:00-18:00 (ze względu na strefę czasową u Klienta)
Super, jeżeli:
masz doświadczenie w obszarze digital marketingu, w szczególności - w prowadzeniu kampanii digitalowych (Meta, Google Ads, YT).
masz wiedze z zakresu DV360
Aplikuj już teraz, a wtedy:
zajmiesz się bieżącą obsługą klienta w obszarze obecnych oraz nowych zgłoszeń w ramach prowadzonych projektów;
będziesz pierwszą linią wsparcia dla klienta w ramach ustaleń i prowadzonych na projekcie działań: kiedy trzeba przypilnujesz terminu, a innym razem przekierujesz temat do odpowiedniej osoby;
Co możemy Ci zaoferować:
rozwój w jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w Polsce w pionie Global Technology;
świetną atmosferę pracy i fajnych ludzi na pokładzie;
imprezy i grille firmowe w ogrodzie w sezonie wakacyjnym 😉;
pakiet benefitów firmowych: prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe i kilka innych! 😉
Junior Customer Support Specialist
Junior Customer Support Specialist
Bukszpanowa 18, Warszawa
Performance Tech