bezpośrednia współpraca i kompleksowe wsparcie Managera kanału reklamowego (prasa) na całą Europę, w: zarządzaniu działem, koordynacji kampanii, wdrażaniu nowych rozwiązań, rozliczaniu prowadzonych projektów, rozwoju biznesu
koordynacja projektów reklamowych (współpraca z wydawcami, marketingiem i sprzedażą, podwykonawcami itd.)
udział w projektach rozwojowych i badawczych
współpraca z zewnętrznymi parterami, prowadzenie negocjacji
analiza rynku i konkurencji
OCZEKIWANIA:
doświadczenie w zarządzaniu lub koordynacji projektów (biznesowych, marketingowych, rozwojowych)
wysokie umiejętności komunikacyjne i nastawienie na budowanie relacji, umiejętności negocjacyjne
doświadczenie w pracy w zróżnicowanej strukturze organizacyjnej, w tym z działami prawnymi, podatkowymi mile widziane
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
umiejętności egzekwowania wyników i monitorowania działań innych
kreatywność, własna inicjatywa, nastawienie na szukanie rozwiązań
umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
doświadczenie w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej oraz we współpracy z wydawcami prasowymi mile widziane
sprawne korzystanie z MS Excel
znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
wykształcenie wyższe (ukończone studia)
OFERUJEMY:
nieszablonowe projekty w najszybciej rozwijającej się firmie w Polsce
samodzielność i możliwość realizacji własnych pomysłów
odpowiedzialność i wpływ na kierunek rozwoju biznesu
analityczne podejście do biznesu
współpracę z najlepszymi specjalistami w branży
ogromną możliwość rozwoju oraz know-how, które ułatwi Ci życie!
prywatną opiekę medyczna i kartę Multisport
elastyczne godziny pracy
wieczory gier planszowych, świeże owoce i inne przyjemności
fajne biuro w super lokalizacji z chill out strefami