Phenicoptere Sp. z o.o. - jesteśmy producentem pierwszych na świecie, opatentowanych i wielokrotnie nagradzanych (Deloitte, EY, VOGUE, ELLE, GLAMOUR, ALLURE i wiele innych) rękawiczek do demakijażu GLOV.
Razem z Tobą chcemy zmieniać świat na lepsze proponując produkty wielokrotnego użytku, które jakością służą wiele miesięcy lub lat. Działamy tak aby minimalizować nasz ślad w środowisku. Jesteśmy autorem projektu ławek stworzonych ze zużytych rękawiczek GLOV. Jedna ławka oznacza że zaoszczędziliśmy środowisku 1234 tony jednorazowych chusteczek do demakijażu a 8125 użytkowniczek GLOV mogło się cieszyć czystą skórą przez 3 miesiące zmywając makijaż i oczyszczając skórę tylko za pomocą wody i rękawiczki GLOV.
Nasze produkty są dostępne w ponad 70 krajach w takich lokalizacjach jak Sephora, Douglas, Monoprix, Zalando, THG, LookFantastic, Muller, LaRinascente, Rossmann. Naszymi najmocniejszymi rynkami są Francja, Niemcy, UK, Włochy, Malta. W 80% nasze działania są skierowane na eksport. Jesteśmy hubem który tworzy dla reszty świata a nie implementuje działania z innych centrali.
Jeśli chcesz realizować wyjątkowe autorskie kampanie które zmieniają świat na lepsze dołącz do nas.
Co będziesz robić?
- Współuczestniczyć w zarządzaniu procesami i projektami tworzącymi wizerunek marki i je egzekwować - content marketingowy, komunikacja i dystrybucja tego po wszystkich nośnikach wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- Uczestniczyć we wprowadzaniu produktów we wszystkich kanałach sprzedaży - plan, egzekucja, dalszy development i monitoring
- Współtworzyć plan komunikacji marki na wielu kanałach (SM, tworzyć kontent marki - sesje zdjęciowe, nagrania video, kontentu statycznego, UGC, koordynować pracę content creators z wyznaczaniem celów komunikacyjnych, zarządzać bazą content creators)
- Współtworzyć i realizować plan aktywności dla produktów oraz tworzyć odpowiednie narzędzia ich wsparcia
- Współpracować i z działami: Export, Sales, ECom, SoMe, Logistyka, Supply, Marketing, Product i pomagać w koordynacji procesów wewnętrznych
- Tworzyć materiały marketingowe takie jak katalogi, materiały POS itp.
- Tworzyć materiały dla mediów (prasa, magazyny drukowane, portale)
- Współtworzyć oraz wdrażać strategie kampanii influencerskich
- Budować i utrzymywać dobre relacje z mediami
- Współuczestniczyć w budżetowaniu działań marketingowych
- Koordynować eventy markowe
- Must have minimum 3 letniego doświadczenia w sektorze kosmetycznym lub FMCG
- Doświadczenia z fizycznym produktem i pasji w obszarze beauty
- Umiejętność wychwytywania trendów i adaptowania ich do strategii marki,
- Samodzielności, zaangażowania, pomysłowości, dotrzymywania deadlinów, proaktywnej postawy
- Doświadczenia w zarządzaniu projektami
- Analitycznego myślenia, skierowanego na rezultat
- Mocno rozwiniętych umiejętności komunikatywnych, lekkiego pióra
- Umiejętności pracy w dynamicznym środowisku pod presją czasu
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (większość komunikacji jest anglojęzyczna)
- Znajomości specyfiki kanału nowoczesnego, tradycyjnego oraz drogeryjnego
- Znajomości zagadnień trade marketingu w sektorze FMCG (najchętniej w branży kosmetycznej)
- Podstawowej wiedzy z zakresu Marketingu, E-commerce, Social Media, Digital Marketing, Media planning & buying
- Mile widziana znajomość, wiedza i doświadczenie nt. użytkowania codziennego produktów GLOV
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o bardzo dużym potencjale wzrostowym,
- Pracę z produktami najwyższej jakości. Tworzymy produkty na globalnym innowacyjnym poziomie,
- Pracę w firmie z celem zrównoważonego rozwoju i circular economy
- Udział w projektach pozwalających na ciągły rozwój i spełnienie zawodowe
- Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie zespołu profesjonalistów
- System kursów i szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Międzynarodowe środowisko rozwoju
- Możliwość wyjazdów za granicę na targi międzynarodowe, integracyjne z członkami zespołu, wizytacje rynków