Brand Manager
Inżynierska 13, Gdynia
Phlov
Dołącz do zespołu Phlov by Anna Lewandowska jako Brand Manager! W naszych produktach stawiamy na naturalne składniki i wielozadaniowe podejście, dbając nie tylko o skórę, lecz także o doskonały nastrój. Jeśli posiadasz strategiczne podejście, umiejętność kreowania angażujących narracji, a jednocześnie umiesz pracować z liczbami i wyciągać wnioski – dołącz do nas.
TWOJA ROLA – CO CIĘ CZEKA?
Brand Manager jest osobą odpowiedzialną za budowanie silnej pozycji marki na rynku kosmetycznym. Kształtuje działania marketingowe, odpowiada na potrzeby sprzedażowe i dba wizerunek marki.
Zarządzanie marką
Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem i odpowiedzialność za P&L marki.
Zarządzanie przydzielonym portfolio produktowym – nadzór nad utrzymaniem i rozwojem oferty w zakresie asortymentowym.
Implementacja kampanii marketingowych budujących zaangażowanie i lojalność klientów. Monitorowanie efektywności działań marketingowych i rekomendowanie nowego podejścia.
Analiza potrzeb klientów, rynku beauty & wellness, trendów rynkowych oraz konkurencji – wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie kolejnych kroków.
Strategia i rozwój marki
Kreowanie i wdrażanie strategii długoterminowej dla marki w kanałach online i offline.
Zarządzanie wprowadzaniem nowych produktów na rynek we współpracy z Działem R&D, Działem Sprzedaży, Działem Graficznym oraz Zakupów.
Identyfikowanie nowych trendów i insightów konsumenckich napędzających rozwój produktów.
Współpraca z kluczowymi działami
Ścisła współpraca z działami Sprzedaży, eCommerce, R&D i zespołem kreatywnym nad strategią rozwoju sprzedaży i produktów.
Współpraca z agencjami PR, kreatywnymi i mediowymi przy realizacji kampanii.
Bieżące raportowanie postępów prac w ramach organizacji oraz dzielenie się wiedzą i wnioskami.
KOGO SZUKAMY? Poszukujemy osoby, która posiada:
Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką, produktem lub kategorią, najlepiej w branży beauty.
Łączy analityczne myślenie ze strategiczną wizją – potrafi podejmować decyzje na podstawie danych i trendów rynkowych.
Odpowiedzialnie zarządza budżetem marki i dba o efektywność podejmowanych działań.
Zna digital marketing i e-commerce oraz sprzedaż B2B na rynku nowoczesnym – rozumie kluczowe kanały komunikacji i sprzedaży.
Posiada doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych – od strategii po egzekucję.
Zna język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.Posiada otwartość na feedback i chęć nieustannego rozwoju – dla nas to klucz!
Jest pasjonatem kosmetyków i świadomej pielęgnacji.
Oferujemy:
Dołączysz do marki, która redefiniuje rynek beauty – tworzymy kosmetyki oparte na najnowszych osiągnięciach nauki i ekologicznych rozwiązaniach.
Będziesz mieć realny wpływ na rozwój brandu – decyzyjność, swoboda działania i możliwość wdrażania swoich koncepcji.
Pracujesz w otoczeniu ekspertów i pasjonatów – inspirujące środowisko i zespół, który nie boi się wyzwań.
Oferujemy hybrydowy model pracy – elastyczność po okresie próbnym (praca z biura w Gdyni i praca zdalna). B2B lub umowa o pracę - jak wolisz.
Stabilność i rozwój – długofalowa współpraca i możliwość rozwoju w rosnącej firmie.