Brand Manager

Brand Manager

Marketing

Inżynierska 13, Gdynia

Phlov

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

branding
digital marketing
marketing
PR/public relations
performance marketing
sprzedaż

Opis stanowiska


Dołącz do zespołu Phlov by Anna Lewandowska jako Brand Manager! W naszych produktach stawiamy na naturalne składniki i wielozadaniowe podejście, dbając nie tylko o skórę, lecz także o doskonały nastrój. Jeśli posiadasz strategiczne podejście, umiejętność kreowania angażujących narracji, a jednocześnie umiesz pracować z liczbami i wyciągać wnioski – dołącz do nas.



TWOJA ROLA – CO CIĘ CZEKA?

Brand Manager jest osobą odpowiedzialną za budowanie silnej pozycji marki na rynku kosmetycznym. Kształtuje działania marketingowe, odpowiada na potrzeby sprzedażowe i dba wizerunek marki.


Zarządzanie marką 

  • Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem i odpowiedzialność za P&L marki.

  • Zarządzanie przydzielonym portfolio produktowym – nadzór nad utrzymaniem i rozwojem oferty w zakresie asortymentowym.

  • Implementacja kampanii marketingowych budujących zaangażowanie i lojalność klientów. Monitorowanie efektywności działań marketingowych i rekomendowanie nowego podejścia.

  • Analiza potrzeb klientów, rynku beauty & wellness, trendów rynkowych oraz konkurencji –  wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie kolejnych kroków.

Strategia i rozwój marki

  • Kreowanie i wdrażanie strategii długoterminowej dla marki w kanałach online i offline.

  • Zarządzanie wprowadzaniem nowych produktów na rynek we współpracy z Działem R&D, Działem Sprzedaży, Działem Graficznym oraz Zakupów.

  • Identyfikowanie nowych trendów i insightów konsumenckich napędzających rozwój produktów.

Współpraca z kluczowymi działami

  • Ścisła współpraca z działami Sprzedaży, eCommerce, R&D i zespołem kreatywnym nad strategią rozwoju sprzedaży i produktów.

  • Współpraca z agencjami PR, kreatywnymi i mediowymi przy realizacji kampanii.

  • Bieżące raportowanie postępów prac w ramach organizacji oraz dzielenie się wiedzą i wnioskami.


KOGO SZUKAMY? Poszukujemy osoby, która posiada:

  • Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką, produktem lub kategorią, najlepiej w branży beauty.

  • Łączy analityczne myślenie ze strategiczną wizją – potrafi podejmować decyzje na podstawie danych i trendów rynkowych.

  • Odpowiedzialnie zarządza budżetem marki i dba o efektywność podejmowanych działań.

  • Zna digital marketing i e-commerce oraz sprzedaż B2B na rynku nowoczesnym – rozumie kluczowe kanały komunikacji i sprzedaży.

  • Posiada doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych – od strategii po egzekucję.

  • Zna język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.Posiada otwartość na feedback i chęć nieustannego rozwoju – dla nas to klucz!

  • Jest pasjonatem kosmetyków i świadomej pielęgnacji.

 


 

Oferujemy:

Dołączysz do marki, która redefiniuje rynek beauty – tworzymy kosmetyki oparte na najnowszych osiągnięciach nauki i ekologicznych rozwiązaniach.

Będziesz mieć realny wpływ na rozwój brandu – decyzyjność, swoboda działania i możliwość wdrażania swoich koncepcji.

Pracujesz w otoczeniu ekspertów i pasjonatów – inspirujące środowisko i zespół, który nie boi się wyzwań.

Oferujemy hybrydowy model pracy – elastyczność po okresie próbnym (praca z biura w Gdyni i praca zdalna). B2B lub umowa o pracę - jak wolisz.

Stabilność i rozwój – długofalowa współpraca i możliwość rozwoju w rosnącej firmie.

 

Oferta dodana: 21.07.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca