Jesteśmy firmą technologiczną, która działa w obszarze fotografii biometrycznej. Dzięki naszej aplikacji miliony użytkowników na całym świecie mogą wykonywać zdjęcia do dokumentów w prosty sposób za pomocą własnego smartfona.
O PhotoAiD w liczbach:
- 1 promil ludzkości zrobił już u nas zdjęcie, a to dopiero początek
- 150+ krajów (punkty wysyłki na 4 kontynentach!)
- 120+ osób na pokładzie i cały czas doskonała atmosfera - chcemy aby czas spędzony w pracy był jak najlepszy!
- 10 ab testów tygodniowo - lubimy działać w oparciu o dane
- 10.000 typów dokumentów - od karty wędkarskiej po paszport Mozambiku
- 10.000.000 zdjęć treningowych, na których nauczyliśmy naszą sztuczną inteligencję
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko Kontrolera Finansowego w naszej firmie! Poszukujemy osoby z pasją do finansów oraz chęcią podejmowania nowych wyzwań. Jest to wyjątkowa szansa, aby współpracować bezpośrednio z zarządem firmy przy budowaniu i rozwijaniu obszaru kontroli finansowej.
Zadania:
- implementacja, optymalizacja i nadzór nad procesami finansowymi (budżetowanie, raportowanie przepływy pieniężne, prognozy, analiza finansowa, kontrola kosztów),
- udział w kształtowaniu oraz wdrażaniu polityki finansowej i procedur,
- optymalizacja i automatyzacja procesów w zespole księgowym,
- monitorowanie oraz analiza wskaźników finansowych,
- raportowanie finansowe, rozwijanie narzędzi do raportowania,
- wsparcie w relacjach inwestorskich,
- bezpośrednia współpraca z audytorami zewnętrznymi.
Oferujemy:
- Możliwości rozwoju zawodowego i rozwoju we wspierającym, innowacyjnym środowisku
- Realny wpływ na organizację
- Sprzęt dostosowany do Twoich potrzeb i stanowiska - zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy
- Workation na Teneryfie - posiadamy biuro dostępne dla PhotoAiDersów na jednej z Wysp Kanaryjskich
- Prywatna opieka medyczna w Medicover
- Karta Multisport
- Dostęp do platform językowych, z możliwością zapisywania się na lekcje
- Employee Stock Option Plan, czyli program, dzięki któremu każdy PhotoAiDers może stać się współwłaścicielem firmy i przez to mieć realny udział w naszym wspólnym sukcesie.
Wymagania:
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze finansów, controllingu i/lub audytu,
- wykształcenie wyższe (kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne),
- biegła znajomość zagadnień księgowych,
- doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel/Google Sheet),
- zainteresowanie nowymi technologiami oraz możliwością ich wykorzystania w pracy,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz planowania,
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność wychodzenia z inicjatywą, proponowania i wdrażania nowych rozwiązań,
- dbałość o szczegóły.
Mile widziane:
- praktyczna znajomość prawa podatkowego,
- znajomość zagadnień KSH.
Już teraz dziękujemy za Twoją aplikację!