Customer Content & Experience Specialist
Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 5, Białystok
Photon Entertainment
🎯 Rola
Szukamy osoby, która stworzy i poprowadzi pełne doświadczenie naszych klientów i użytkowników - od pierwszego kontaktu z marką, przez onboarding, aż po wsparcie posprzedażowe. Na tym stanowisku będziesz kreować doświadczenia, a następnie tworzyć treści i prowadzić bezpośrednią komunikację z naszymi odbiorcami, pozwalającą: odkryć produkt > lepiej go zrozumieć > nauczyć się z niego korzystać > poradzić sobie z ewentualnymi problemami.
Twoja misja jest prosta, ale wymagająca: sprawić, że osoby związane z edukacją pokochają nasze produkty od pierwszego dnia i ta miłość będzie się umacniać nawet pomimo wyzwań jakie mogą pojawić się po drodze 😀
Jeśli łączysz w sobie wysoką empatię, kreatywność i umiejętność opowiadania o produkcie oraz inicjatywę i rozumienie procesów wsparcia klienta - ta rola jest dla Ciebie!
✅ Twoje zadania
Projektowanie i wdrażanie treści oraz zamierzonych doświadczeń na kluczowych etapach budowania relacji klienta z marką to szereg zróżnicowanych obszarów, które należy świadomie ze sobą połączyć, aby stworzyć spójną, angażującą, a przede wszystkim skuteczną ścieżkę klienta.
Umożliwienie odkrycia i poznania produktów oraz marki
(czyli jak klient może na nas trafić i dowiedzieć się więcej?)
Współprojektowanie strategii i poszczególnych kampanii contentowych,
Tworzenie treści top-of-the-funnel (social media, ads, strona WWW, YouTube),
Współtworzenie materiałów typu case-studies, raporty, testimoniale,
Prowadzenie kalendarza publikacji contentowych w różnych kanałach,
Współpraca z działami Partnerów nad odpowiednim eksponowaniem naszych produktów w ich materiałach promocyjnych i listingach,
Onboarding klienta i użytkownika
(czyli jak klient samodzielnie rozpoczyna pracę z naszymi produktami?)
tworzenie i rozwijanie materiałów onboardingowych (tutoriale, video, quick guides o tematyce produktowej)
Mapowanie ścieżki customer-journey i wdrożenie zautomatyzowanych treści z wykorzystaniem systemu Marketing Automation,
Regularne badanie realnych potrzeb klientów i użytkowników (NPS, ankiety, analiza feedbacku)
Generowanie nowych inicjatyw, które pozwolą poprawiać doświadczenie klienta w pierwszym kontakcie z produktem,
Współpraca z zespołami produktu, marketingu, sprzedaży i produkcji w celu poprawy doświadczenia klienta.
Wsparcie posprzedażowe
(czyli jak klient poradzi sobie w przypadku ewentualnych problemów?)
Rozbudowa i aktualizacja informacji w bazie wiedzy, FAQ i komunikatach do klientów,
Umiejętność sprawnego rozwiązania problemu klienta oraz udzielenie porad w kontakcie telefonicznym lub na video-call (w tym w języku angielskim),
Obsługa zapytań i problemów zgłaszanych przez klientów i użytkowników, za pośrednictwem kanałów mailowych oraz wiadomości na social media, ze szczególnym naciskiem na zapewnienie spójnego doświadczenia klienta pomiędzy różnymi kanałami,
Współtworzenie regularnych newsletterów o aktualizacjach
Analiza feedbacku i danych z supportu → rekomendacje zmian w produkcie
Wszystkie materiały tworzymy w wielu językach, dlatego stanowisko będzie wymagało koordynacji lokalizowania treści na kanały zagraniczne, we współpracy z tłumaczami.
🔍 Wymagania
Must have
min. 3 lata doświadczenia w jednej z ról: Customer Success, Content Marketing, Redakcja, Obsługa klienta z elementami tworzenia treści,
dobra organizacja pracy i ownership
umiejętność storytellingu (przekształcania danych w narrację marki) oraz klarownego tłumaczenia np. technologii na prosty, atrakcyjny język,
umiejętność uważnego słuchania i wyłapywania nieoczywistych informacji,
pozytywna energia, empatia i nastawienie na „help & solve”
świetna komunikacja po polsku oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2/C1)
umiejętność tworzenia treści w języku angielskim (min. B2)
Nice to have
doświadczenie w branży edukacyjnej lub produktów cyfrowych typu SaaS,
doświadczenie w mapowaniu ścieżek klienta (customer journey mapping),
znajomość zasad SEO, UX writingu,
znajomość narzędzi do pracy z contentem (np. Google Workspace, Figma, pakiet Adobe),
znajomość narzędzi do zarządzania zadaniami (np. Clickup, Jira, Asana),
znajomość narzędzi do zarządzania treściami (np. VistaSocial, Meta Business Suite, GetResponse),
podstawowa znajomość analityki (GA4, Hotjar),
Umiejętność wykorzystawania AI do tworzenia contentu.