Customer Success Manager
Obsługa klienta

Customer Success Manager

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Piwik PRO to spółka produktowa, w której dostarczamy zaawansowane technicznie rozwiązania dla marketerów (analityka internetowa, zarządzanie tagami na stronach, personalizacja treści na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych, zarządzanie danymi o użytkownikach i retargeting), skrojone pod indywidualne potrzeby klientów biznesowych.

Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises (self-hosted, PaaS) i Cloud (SaaS), a każdy z nich zgodny jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej kontroli nad danymi. Jesteśmy zaufanymi partnerami zwłaszcza dla instytucji rządowych oraz firm z branż, w których bezpieczeństwo danych jest kluczowe – wśród naszych klientów znajdziesz m.in. Komisję Europejską, HP i Accenture oraz światowe korporacje finansowe i działające na rynku telekomunikacyjnym.

Szukamy osoby, która będzie głosem klienta w naszym teamie. CSM będzie towarzyszyć klientom od początku ich przygody z Piwik PRO Cloud, dbając, aby ich oczekiwania były wysłuchiwane i realizowane, a w najlepszym wypadku – uprzedzane. Twój cel to aktywny klient – świadomy możliwości, jakie daje mu nasze rozwiązanie i potrafiący w pełni zidentyfikować i wykorzystać te funkcjonalności, które idą ramię w ramię z potrzebami jego biznesu. Osiągnąć powyższe mogą tylko wyjątkowe jednostki – teraz o Tobie. : )

Czym będziesz się zajmować?

  • Inicjowaniem i podtrzymywaniem świetnego kontaktu z klientami, startując od użytkowników, którzy swoją przygodę z Piwik PRO Cloud rozpoczęli od okresu próbnego (onboarding, zbieranie feedbacku, bieżące wsparcie)
  • Komunikacją z pozostałymi ludźmi z zespołu: supportem, marketingiem i sprzedażą – zapewniając, by wszyscy zaangażowani byli na bieżąco z potrzebami i sugestiami zgłaszanymi przez klientów – bo kto lepiej zrozumie klienta, niż TY?
  • Bliską współpracą z zespołem technicznym i sugerowaniem kolejnych kroków w procesie rozwoju produktu
  • Edukowaniem klientów – począwszy od wdrożenia, zachęcanie do aktywnego korzystania z produktu, informowanie o nowych funkcjonalnościach (tych, które przyniosą im realną wartość – i tylko tych) i dzieleniem się dobrymi praktykami
  • Monitorowaniem aktywności klientów i zbieraniem informacji zwrotnej na temat ich doświadczeń z pracy z naszym produktem
  • Tworzeniem treści dla użytkowników końcowych naszego produktu – przypadki użycia, przewodniki i posty na bloga

O Tobie:

  • Świetnie mówisz i piszesz po angielsku (C1 – tu nie odpuszczamy) i swobodnie odnajdujesz się formalnych konwersacjach z anglojęzycznymi klientami
  • Masz na koncie doświadczenie (nie pierwsze, ani nawet nie drugie!) w pracy z klientem (b2b), optymalnie – w branży tech
  • Posiadasz wyjątkowe zdolności komunikacyjne, jesteś otwarty, a nawiązywanie relacji przychodzi Ci z łatwością
  • Twoje pierwsze przykazanie w pracy z klientem to indywidualne podejście
  • Zawsze wychodzisz od zrozumienia biznesu klienta, nawet jeśli to rocket science
  • Proaktywność i inicjatywa to Twoje drugie imię (a właściwie – imiona)
  • Miałeś do czynienia z dowolną platformą web-analytics
  • Miałeś okazję pracować przy projektach webowych/SaaS
  • Korzystałeś z CRM i innych narzędzi, aby ułatwić sobie pracę
  • Potrafisz tak wyważyć kontakt, aby klient nigdy nie uznał, że jego cenny czas został zmarnowany

Fajnie, jeśli dodatkowo:

  • Kojarzysz, co to Intercom.io
  • Mówisz po niemiecku, francusku lub hiszpańsku (spokojnie, wystarczy jeden z nich i już będziemy szczęśliwi)

Możemy obiecać:

  • Elastyczne formy współpracy
  • Wynagrodzenie na poziomie 4000 – 6000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
  • Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę MultiSport
  • Kartę lunchową
  • Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Warszawa
digital marketing
język angielski
account
Nowa

Programista Back End Developer (JAVA)

Nowa
Laude Smart Intermodal S.A.
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
Jira
Docker
Kubernetes
Nowa