Piwik PRO to spółka produktowa, w której dostarczamy zaawansowane technicznie rozwiązania dla marketerów (analityka internetowa, zarządzanie tagami na stronach, personalizacja treści na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych, zarządzanie danymi o użytkownikach i retargeting), skrojone pod indywidualne potrzeby klientów biznesowych.
Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises (self-hosted, PaaS) i Cloud (SaaS), a każdy z nich zgodny jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej kontroli nad danymi. Jesteśmy zaufanymi partnerami zwłaszcza dla instytucji rządowych oraz firm z branż, w których bezpieczeństwo danych jest kluczowe – wśród naszych klientów znajdziesz m.in. Komisję Europejską, HP i Accenture oraz światowe korporacje finansowe i działające na rynku telekomunikacyjnym.
Szukamy osoby, która będzie głosem klienta w naszym teamie. CSM będzie towarzyszyć klientom od początku ich przygody z Piwik PRO Cloud, dbając, aby ich oczekiwania były wysłuchiwane i realizowane, a w najlepszym wypadku – uprzedzane. Twój cel to aktywny klient – świadomy możliwości, jakie daje mu nasze rozwiązanie i potrafiący w pełni zidentyfikować i wykorzystać te funkcjonalności, które idą ramię w ramię z potrzebami jego biznesu. Osiągnąć powyższe mogą tylko wyjątkowe jednostki – teraz o Tobie. : )
Czym będziesz się zajmować?
- Inicjowaniem i podtrzymywaniem świetnego kontaktu z klientami, startując od użytkowników, którzy swoją przygodę z Piwik PRO Cloud rozpoczęli od okresu próbnego (onboarding, zbieranie feedbacku, bieżące wsparcie)
- Komunikacją z pozostałymi ludźmi z zespołu: supportem, marketingiem i sprzedażą – zapewniając, by wszyscy zaangażowani byli na bieżąco z potrzebami i sugestiami zgłaszanymi przez klientów – bo kto lepiej zrozumie klienta, niż TY?
- Bliską współpracą z zespołem technicznym i sugerowaniem kolejnych kroków w procesie rozwoju produktu
- Edukowaniem klientów – począwszy od wdrożenia, zachęcanie do aktywnego korzystania z produktu, informowanie o nowych funkcjonalnościach (tych, które przyniosą im realną wartość – i tylko tych) i dzieleniem się dobrymi praktykami
- Monitorowaniem aktywności klientów i zbieraniem informacji zwrotnej na temat ich doświadczeń z pracy z naszym produktem
- Tworzeniem treści dla użytkowników końcowych naszego produktu – przypadki użycia, przewodniki i posty na bloga
O Tobie:
- Świetnie mówisz i piszesz po angielsku (C1 – tu nie odpuszczamy) i swobodnie odnajdujesz się formalnych konwersacjach z anglojęzycznymi klientami
- Masz na koncie doświadczenie (nie pierwsze, ani nawet nie drugie!) w pracy z klientem (b2b), optymalnie – w branży tech
- Posiadasz wyjątkowe zdolności komunikacyjne, jesteś otwarty, a nawiązywanie relacji przychodzi Ci z łatwością
- Twoje pierwsze przykazanie w pracy z klientem to indywidualne podejście
- Zawsze wychodzisz od zrozumienia biznesu klienta, nawet jeśli to rocket science
- Proaktywność i inicjatywa to Twoje drugie imię (a właściwie – imiona)
- Miałeś do czynienia z dowolną platformą web-analytics
- Miałeś okazję pracować przy projektach webowych/SaaS
- Korzystałeś z CRM i innych narzędzi, aby ułatwić sobie pracę
- Potrafisz tak wyważyć kontakt, aby klient nigdy nie uznał, że jego cenny czas został zmarnowany
Fajnie, jeśli dodatkowo:
- Kojarzysz, co to Intercom.io
- Mówisz po niemiecku, francusku lub hiszpańsku (spokojnie, wystarczy jeden z nich i już będziemy szczęśliwi)
Możemy obiecać:
- Elastyczne formy współpracy
- Wynagrodzenie na poziomie 4000 – 6000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
- Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę MultiSport
- Kartę lunchową
- Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
- Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)