Być czy mieć? U nas możesz to połączyć! Mamy opcję dołączenia do naszego zespołu w roli Analityka, a do tego realny wpływ na rozwój produktu Piwik PRO Analytics Suitetworzonego z sukcesami na miejscu we Wrocławiu. Na każdym kroku udowadniamy, że umiemy w privacy & security i szukamy osoby, która razem z nami zechce walczyć o prywatność w sieci.
Czekają Cię realne wyzwania (pełna analityka 360° w Twoich rękach), możliwość współpracy z wieloma zespołami w firmie (marketing, teamy tworzące komponenty produktu, management) oraz przestrzeń na realizację Twoich pomysłów i nasza obietnica niezwlekania z ich wdrożeniem (przy pełnym wsparciu zespołu).
Jeśli szansa współtworzenia firmy, która we wrześniu 2018 była jedną z dwóch polskich spółek zaproszonych na Startup Europe Comes to Silicon Valley (event gromadzący najbardziej obiecujące startupy z Europy), a miesiąc później znalazła się na 20. miejscu wśród najszybciej rozwijających się firm w Centralnej Europie w rankingu Deloitte Technology Fast 50, odpowiada Ci i kupujesz to tempo – czytaj dalej! :)
Tak widzimy Twoje zadania:
-
Analityka 360 – planowanie pomiaru danych, implementacja narzędzi i rozwiązań analitycznych, zbieranie i analiza danych, tworzenie raportów i dashboardów dla managementu, tworzenie rekomendacji na bazie zebranych danych
-
Udział w rozwoju produktu Piwik PRO – projektowanie nowych rozwiązań i raportów, testowanie nowych funkcjonalności i raportów
-
Wsparcie działu marketingu w optymalizacji codziennych działań (optymalizacją konwersji i kanałów marketingowych, dostarczanie wartościowych wniosków i rekomendacji)
-
Wsparcie przy wdrażaniu nowych integracji między produktami Piwika PRO a innymi narzędziami oraz rozwiązaniami analitycznymi
-
Product Analytics – analizowanie interakcji klientów Piwik PRO z naszym produktem oraz dostarczanie insightów dla naszego działu Customer Success oraz teamów produktowych
-
Współpraca z teamem Customer Success przy rozwiązywaniu złożonych problemów analitycznych klientów platformy Piwik PRO
Czego oczekujemy od kandydatów?
-
Świetnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Przynajmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Gruntownej znajomości narzędzi Web Analytics (np. Google Analytics, Piwik, Adobe Analytics)
- Dobrej znajomości programów Tag Manager (np. Google Tag Manager, Tealium)
- Podstawowej znajomości HTML/JavaScript
- Minimum podstawowej wiedzy na temat optymalizacji konwersji
Co oferujemy?
-
Pracę u jednego ze światowych liderów technologii Web Analytics – idealne miejsce do rozwoju kompetencji każdego analityka internetowego
-
Wynagrodzenie na poziomie 7000 – 11000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
- Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
- Prywatną opiekę medyczną
- Kafeterię MyBenefit (m.in. Multisport)
- Kartę lunchową
- Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
- Kulturę pracy typową dla środowiska startupów (cenimy sobie nieformalne relacje)