Stażystka/Stażysta w biurze jakości klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw
Świętokrzyska 36, Warszawa
PKO BANK POLSKI S.A.
W naszym zespole na co dzień:
wspierasz w realizacji badań jakościowych dotyczących np. rozwoju narzędzi i produktów bankowych w obszarze ESG, optymalizacji procesów kredytowych,
pomagasz w rekrutacji respondentów, przygotowaniu narzędzi badawczych, prowadzeniu wywiadów z Klientami i Doradcami,
uczysz się realizacji badań NPS prowadzonych w segmencie klientów korporacyjnych w zakresie realizacji ankiet, weryfikacji poprawności danych, analizy wyników, przygotowywaniu raportów,
masz okazję zobaczyć, jak wygląda praca z głosem klienta- uczestniczysz w monitorowaniu działań naprawczych i przygotowaniu podsumowań oraz prezentacji,
poznajesz proces koordynacji działań badawczych oraz dokumentowania dobrych praktyk i zbierania danych rynkowych.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
studiujesz lub masz status absolwenta/absolwentki uczelni wyższej na kierunkach,
sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint),
Twoje mocne strony to analityczne myślenie, dobra organizacja pracy,
cechuje Cię chęć nauki i rozwoju w obszarze jakości i badań,
jesteś osobą rzetelną, dokładną i zaangażowaną,
wyróżnia Cię pozytywne myślenie i inicjatywa.
Mile widziane:
doświadczenie w prowadzeniu badań - wywiadów, testów makiet, również w ramach projektów uczelnianych.
Stażystka/Stażysta w biurze jakości klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw
Stażystka/Stażysta w biurze jakości klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw
Świętokrzyska 36, Warszawa
PKO BANK POLSKI S.A.