Jesteśmy prężnie rozwijającym się polskim fintechem budującym pierwszy w Polsce HUB e-paragonów fiskalnych. Działamy także w obszarze płatności mobilnych. Szukamy osoby, która pomoże nam w działaniach marketingowych.
Wymagamy:
⭐ min. 1 rok doświadczenia w obszarze marketingu B2B lub 2 lata w marketingu B2C (branża fintech / SaaS / IT będzie dodatkowym atutem)
⭐ umiejętność projektowania contentu i przekonującej narracji, np. na stronę www, do materiałów promocyjnych
⭐ podstawowa znajomość ekosystemów reklamowych (zwłaszcza Google Ads) oraz SEO
⭐ umiejętności copywriterskie
⭐ kreatywność, chęć do nauki i samodzielność
Dodatkowe atuty:
💡obsługa Wordpress / Elementor
💡umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Google / Meta / LinkedIn
💡doświadczenie w prowadzeniu social media
💡obsługa Google Tag Manager
Zaangażujemy Cię w:
🪐 Tworzenie i budowanie marki z ogromnym potencjałem wzrostu na rynku
🪐 Rozwijanie naszej strony internetowej i social media (LinkedIn)
🪐 Tworzenie, analizę i optymalizację kampanii reklamowych (Google, Linkedin, Meta)
🪐 Współpracę z partnerami w zakresie działań marketingowych
🪐 Tworzenie contentu (artykuły własne i zewnętrzne, social media, materiały reklamowe)
🪐 Przygotowywanie eventów
Oferujemy:
🚀 ciekawą i zróżnicowaną pracę w niewielkim, zgranym zespole = duża sprawczość gwarantowana!
🚀 pracę w pełni zdalną (pełny wymiar godzin)
🚀 umowę B2B z urlopem
🚀 dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LuxMed
🚀 Wynagrodzenie: 8-15 netto + vat (w zależności od doświadczenia)
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty