PLE SERVICE Sp. z o.o. to wysokiej klasy serwis i profesjonalny dostawca urządzeń elektroniki i automatyki przemysłowej. Chcesz tworzyć marketing, który naprawdę coś zmienia? W PLE Service budujemy marketing od podstaw. Szukamy osoby, która pomoże nam pokazać światu, jak bardzo pomagamy klientom i zbudować naszą obecność w sieci – mądrze, z pomysłem i konkretem. Jeżeli łączysz strategiczne myślenie z umiejętnością działania, to miejsce jest dla Ciebie.
- Tworzenie i wdrażanie strategii content marketingowej opartej na naszych fundamentach – realnych problemach i wyzwaniach Buyer Person oraz propozycjach wartości, które na nie odpowiadają (od koncepcji kampanii po jej realizację),
- Planowanie i produkcja treści: artykuły, posty, wideo, newslettery, opisy produktów, treści na stronę WWW,
- Współtworzenie kalendarza treści – z naciskiem na regularność,
- Obsługa i rozwój kanałów social media (szczególnie LinkedIn, YouTube, Facebook),
- Koordynowanie współpracy z grafikami, copywriterami, montażystami, influencerami,
- Budowanie obecności marki w internecie – zarówno w oczach klientów, jak i wewnątrz organizacji,
- Monitorowanie efektów działań contentowych i proponowanie usprawnień,
- Szukamy osoby, która:
- Ma minimum 2 lata doświadczenia w marketingu (najlepiej contentowym, digitalowym lub 360°),
- Potrafi pisać angażujące, poprawne językowo teksty i tworzyć ciekawe koncepcje treści,
- Sprawnie porusza się w social mediach i zna ich specyfikę,
- Umie nagrać i zmontować wideo (lub poprowadzić ten proces),
- Działa samodzielnie, ale lubi pracę zespołową,
- Potrafi analizować dane, wyciągać wnioski i proponować optymalizacje,
- Jest zorganizowana, kreatywna i terminowa,
- Zna podstawy SEO oraz narzędzia takie jak: Canva, CapCut, WordPress, Google Analytics, Meta Ads.
- Mile widziane:
- Znajomość marketing automation oraz narzędzi takich jak Freshmail, Samba.ai, landingi.pl,
- Doświadczenie w rozwoju sklepów internetowych – szczególnie na platformie Shopify,
- Realny wpływ na budowanie marketingu od zera,
- Wsparcie właścicieli i działu sprzedaży – wiemy, po co robimy marketing,
- Przestrzeń na eksperymenty, testy i nowe formaty,
- Możliwość współtworzenia silnej marki w ciekawej branży przemysłowej B2B,
- Pracę bez stresu i negatywnych emocji,
- Umowę o pracę ze wszystkimi świadczeniami lub B2B – zależnie od preferencji,
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące kwalifikacje,
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Przyjazną atmosferę i wysoką kulturę pracy,
- Brak monotonii – różnorodne wyzwania i zadania.