Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketing Automation w międzynarodowej firmie rozwijającej system e-commerce na Europę. Praca w nowo budowanym zespole w Polsce.
Zadania:
budowanie strategii marketingowych na rynek europejski w oparciu o systemy do automatyzacji - łączenie celów biznesowych z najlepszymi praktykami w branży;
projektowanie kanałów komunikacji - stron internetowych, emaili, formularzy pod kątem segmentacji klientów i optymalizacji doświadczenia użytkownika;
nadzorowanie skuteczności kampanii, tworzenie raportów, identyfikowanie i proponowanie usprawnień;
wykorzystywanie narzędzi analitycznych oraz podejścia multivariate testing;
praca na systemie Marketo
Oczekiwania:
2 lata doświadczenia w automatyzacji procesów marketingowych - znajomość narzędzi (mile widzine Marketo i/lub Eloqua);
rozumienie specyfiki pracy na dużych zbiorach danych o klientach, analityki, testowania, optymalizacji współczynnika konwersji oraz innych koncepcji cyfrowego marketingu;
doświadczenie w realizacji wielokanałowych kampanii;
zainteresowanie branżą i dbałość o stały rozwój;
nastawienie na rozwiązywanie problemów i ciągłą optymalizację;
umiejętność wyznaczania celów i planowania;
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne pozwalające na stałą pracę w zdalnym zespole;
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - C1 (praca w zespole międzynarodowym)