O nas
- Plona Consulting – wsparcie Właścicieli w pewnych decyzjach biznesowych, na podstawie twardych danych jako Zewnętrzny Dyrektor Finansowy
- Plona Accounting – biuro rachunkowe zaprojektowane przez Dyrektorów Finansowych
- Konferencja Finanse w Twojej Firmie - jedyna w Polsce konferencja, gdzie występują przedsiębiorcy, którzy opowiadają o swoich historiach finansowych
- Kurs ogarnij Firmowe Finanse – kurs online dla mikro przedsiębiorców.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby do pracy na stanowisku BRAND MANAGERA.
Twój zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za wyniki (MQL,SQL, rozpoznawalność brandu) marek z całej grupy Plona
- Wdrażanie i monitorowanie realizacji strategii marketingowej dla produktów i usług Plona Group (Plona Consulting, Plona Accounting, konferencji i kursu online oraz przyszłych marek)
- Planowanie, wdrażanie i koordynowanie kampanii marketingowych
- Planowanie, koordynowanie i rozliczanie pracy zespołu marketingowego (Content Creator, Meta Ads, Google Ads, SEO, Webmaster, podwykonawcy)
- Planowanie i koordynowanie contentu dla Grupy przy wsparciu specjalistów i ekspertów finansowych
- Ocena skuteczności działań i kanałów marketingowych, wraz z prezentacją wyników, wniosków i rekomendacji dla Zarządu
- Budowanie i zarządzanie zespołem marketingowym
- Zarządzanie budżetem marketingowym
Nasze wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku marketing managera/brand managera
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub w zarządzaniu projektami
- Doskonała znajomość narzędzi i platform marketingowych, w tym Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics
- Doskonała znajomość mediów społecznościowych i aktualnych trendów marketingowych
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii marketingowych
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i dostosowywania strategii do zmieniających się warunków rynkowych
- Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem
- Zdolności analityczne (do oceny skuteczności kampanii)
- Samodzielność w organizacji pracy i orientacji na rezultaty
- Otwartość na feedback i chęć ciągłego rozwoju
Mile widziana:
- znajomość systemu ClickUp
- umiejętność pracy z AI
To oferujemy:
- Współpracę w formie B2B - 10 000 - 12 000 zł netto
- Automatyzacje i AI – abyś mógł/mogła zwiększyć efektywność swojej pracy
- Elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym
- Podstawowe narzędzia pracy (telefon, komputer)
- Wsparcie merytoryczne ekspertów finansowych
- Pracę w rozwijającej się firmie z zaangażowanym zespołem
- Realny wpływ na codzienne funkcjonowanie firmy
- Dużą dozę zaufania i samodzielności
- Niesamowity widok z 14 piętra w centrum Gdańska
Osoby zainteresowane zachęcamy do zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego.